Oblíbené filmy (10)
Interstate 60 (2002)
Čekal jsem, že tu bude něco jak můj oblíbený Návrat do budoucnosti.... a ono je to asi tak 100x lepší! Přesně typ filmu, který mám rád! Úsměvné, napínavé, dobrodružné, poučné! Pecka! Všem doporučuju!! 100%
Muž na Měsíci (1999)
Miloš Forman a Jim Carrye. Lepší kombinaci film mít nemůže. Naprosto skvělý film, neuvěřitelný příběh, který vás vtáhne a nepustí. Jim Carrye opět předvádí, že je špičkou na komediální scéně. Nevím o nikom, že by to dokázal takhle skvěle zahrát. V jednom filmu vystřídá v podstatě několik postav. Od pošuka k naprostému vulgárovi. Ta jeho mimika je famózní. Až mi vyhrkla proudy slz smíchu do očí! Každému doporučuji!
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Million Dollar Baby (2004)
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Kick-Ass 2 (2013)
Superhrdinové ve skutečném světě nemohou existovat. To proto, že skutečný svět potřebuje skutečné hrdiny. Ne nějaké ucho v obleku, ale skutečného tvrďáka Ne teď vážně. Jednoznačně nejlepší film tohoto roku. No možná i toho předešlého a před předešlého. Marvel comix zaváleli! Tohle bylo MOC! Lepší než jakýkoliv komix film ever! 1000%
Útěk do divočiny (2007)
Film vypráví neuvěřitelný příběh, příběh člověka, který žil. /100%/
Sucker Punch (2011)
Sucker Punch mne velice nadchnul. Je to naprosto originální, neuvěřitelný a bláznivý film. Zack Snyder si s tímhle snímkem neuvěřitelně vyhrál. Jak se říká „Big up“ režisérovi! Mladá dívka zmagoří, a ve svých představách utíká z reality do jiného světa. Tady se z dívky stává tanečnice. Při každém tanci opět utíká do jiného světa! Do světa fantasy. Ve kterém se setkává s příšerkami, nácky, rychlovlaky. Prostě bláznivost, ale neuvěřitelně povedená!