Oblíbené seriály (10)
Potvora (2016)
Black Books (2000)
Spaced (1999)
(mobile rings) - "Aren't you gonna answer that?" - "I've got an answering service." - "You've got an answer for everything." - "I can't believe you've just said that." I přes pomalější start a slabší druhou série se klaním Mr Wrightovi, Mr Peggovi a Mrs Hynes za tuhle seriálovou brilantnost a zároveň kaju, že jsem její sledování oddalovala i poté, co jsem se až po nejvíce neupravený vlas na hlavě zamilovala do Cornetto Trilogy. Speciální dík za to, že tvůrci věděli, kdy přestat...
Černé zrcadlo (2011)
Catastrophe (2015)
Miranda (2009)
BoJack Horseman (2014)
Brooklyn 99 (2013)
Ajťáci (2006)
Graham Linehan po skvělých Black Books přichází s něčím, co s překvapením musím uznat, je ještě lepší. IT Crowd je sitcom, který ani ve čtvrté (a stále doufám, že ne finální) sérii neztrácí na osobitém humoru ("Alister, I'm not a window cleaner!"). Brilantní, nakažlivé a neskutečně vtipné.