Armády tyranské moci si brousí zuby na mírumilovnou kolonii na okraji galaxie a jedinou nadějí na přežití jejích obyvatel se stane tajemná cizinka. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (548)

Chrustyn

Zack Snyder a jeho velkolepý, westernový Star Potter, který definitivně dokazuje, že režisér nemá soudnost. Rozmáchlé nic, které navíc slibuje další díl, překvapuje tím, jak nudný a špatně vypadající, může trikově přehlcený film být. Rebel Moon bohužel nefunguje ani jako guilty pleasure, kdy by si divák užíval tupost, která se před ním rozehrává a s vypnutým mozkem se pobavil. Rebel Moon je pouze rozmáchlou srajdou, která mohla být zábavným spektáklem ale nefunguje v ní prakticky nic od herců, přes velice marnou trikovou složku až po příběh. Snyder je jedním z mála lidí, kteří se z adorovaných tvůrců, dostali k nenávisti a opovrženíhodnosti. 30% ()

liskam

Za Hunana a posledních 5 minut dávám dvě hvězdy.  Jinak za mě tedy brovské zklamání, ani né tak kvůli všem těm zkratkám, plochým postavám a nebetičně odfláknutému scénáři. Nejvíc mě mrzí naprostá neoriginalita.  Každá druhá scéna byla už dříve někým jiným natočena.  Navíc natočena lépe. Nezbývá než pálit 2* a 35% ()

3DD!3

Máme tu jeden docela nečekaný zvrat. Jinak je to kompilát jinde viděných situací, nesmyslných prohlášení a osekaných scén. Přiznám se že jsem uvažoval podívat se až na Snyder cut, když si na tomhle střihu Snyder nedal záležet a asi bych udělal lépe. Je tu spousta věcí, které nechápu, proč tam vůbec jsou... třeba zbytečný let na Klofanovi. WTF? Vtipné přesvědčování té nesourodé bandy s uši drásajícími dialogy a podivné chování většiny postav třeba zmizí když se to prestříhá. Třeba. Mrzí mě slabší design lodí, zbraní a triková odflánutost, tu už neopraví. Sofia Boutella se snaží, Skrein si svého sturmbannführera užívá a krom tradičně fajn Hunnama nemá nikdo moc co předvést. Snad bude dvojka už jenom o té zpomalené akci. Snyder by totiž měl nechat scénáře na někom schopnějším. P.S: Nejlepší postava je tam vlastně Hopkinsův Jimmy, ale toho ani nevezmou na výlet. ()

ScarPoul

Mne ani nevadí priamočiarosť a predvídateľnosť. Hoci by som v tomto prípade ocenil, kebyže sa to neberie tak vážne. Čo mi ale bytostne vadí, je očividná snaha ukázať nejakú hĺbku ( v spore, v minulosti postáv, vo svete ktorí obývajú) pričom dostanete len plytkú mláku. Jediné, čo ma možno trošku upokojuje, je fakt, že toto je PG-13 verzia. A údajne má ešte tento rok prísť skutočná R - ková Snyderová verzia. Sám v rozhovoroch povedal, že toto bolo na zákazku Netflixu a jeho skutočná vízia je iná. Preto nechcem až tak veľmi odsudzovať. Ale chýba tu všetko. Od skutočných motivácií, uveriteľných charakterov a dokonca pôsobivých súbojov. Je to len taká príjemná vizuálna jednohubka, na ktorú sa rýchlo zabudne a ktorá nemá čím nadchnúť, možno len trošku naštve cringy dialógmi. Páčil sa mi ale Ray Fisher, ktorého postava rezonovala asi najviac. Každopádne decká do 10 rokov to budú mať asi radi. Inak je to na úrovni súčasných marveloviek. ()

Lokutus

Převést 7 statečných do sci-fi prostředí se už před 40 lety pokusil Roger Corman s Battle Beyond the Stars a nedá se říct, že by byl Snyder o moc úspěšnější, byť měl k dispozici asi 1000-násobný rozpočet. I když film sice neurazí (a pokračování si časem asi i dám), tak je poněkud škoda, že když se mezi neschopnými nýmandy objeví nějaký ten schopnější/charismatičtější herec, tak buď jen postává a příležitostně mručí něco v pozadí (Hounsou) nebo v horším případě je jeho výstup redukovaný na nepodstatný štěk (Hopkins - snad víc přístě, Jena Malone nebo Corey Stoll). ()

• Roli záporáka Balisaria měl původně ztvárnit Rupert Friend, ale vzhledem k jeho časové vytíženosti byla postava přeobsazena hercem Fra Fee. (fiLLthe3DD)
  • Natáčení započalo 18. dubna 2022 a trvalo až do listopadu téhož roku. Filmovalo se v Kalifornii, a to konkrétně v okrese Inyo County na místech jako Lone Pine nebo Santa Clarita. Filmaři též zavítali do parku Death Valley. (fiLLthe3DD)