Epizody(6)

Šestidílná série podobenství o Jediích z prequelové éry. Ponořte se do životů dvou výrazně odlišných Jediů – Ahsoky Tano a hraběte Dookua. Oba budou čelit zkouškám a budou postaveni před volby, které určí jejich osudy. (Disney+)

Recenze (85)

Colby Sawyer

Hezký mišmaš, který má potěšit fanoušky, ale reálně z toho je jen plácnutí do vody. Linka Ahsoky je dost random a nenabídne nic víc než cool inkvizitora. Dooku je fajn, ale tři čtvrthodinové epizody jsou pro takovou postavu nedůstojné. Kdyby Tales byly novým seriálem, kde by se každá série zaměřila na jeden hlavní příběh, tak bych jásal. Mít 6-8 epizod o Dookuovi, tak všichni budou Filoniho opět zbožňovat. Takhle jsem rád, že to připomíná Clone Wars, ale koncepčně to není žádná sláva. ()

Urukhaj98

S01: Velmi povedená směska minipříběhů, které rozšiřují příběhové pozadí především dvou divácky vděčných postav Ashoky Tano a hraběte Dooku. Dozvíme se tak mimo jiné například původ oblíbené Togruty nebo to, jak začal Dooku postupně pohrdat Republikou a propadat Temné straně Síly. Právě čtvrtá epizoda odehrávající se paralelně s koncem Skryté hrozby a ve které je nám konečně ukázáno, jak se z hraběte stal Sidiousův učedník, je z celé série nejlepší a navíc tu Filoni opět dokazuje, podobně jako v nejlepších epizodách Clone Wars, že ani v případě Star Wars se "animovaný" nerovná automaticky "pro děti". Tales of the Jedi je skvělá podívaná, která má díky svému konceptu široké pole budoucí působnosti a já se moc těším na další podobné zářezy do mého milovaného univerza. 9/10 ()

ArsenalEagle

Příjemné překvapení tak trochu odnikud, ale co jiného, než SW kvalitu od Filoniho čekat, že? Zaměření na Ahsoku a Dooka je super, camea hromady postav potěší a podobně jako Clone Wars (nejen stylem) doplňuje prequely. Fajn jednohubka, u který mě netrápí nepřesnost s Ahsoky knihou, neboť jsem ji nečetl. Musím ale uznat, že ač je Ahsoka snad mojí nejoblíbenější postavou, tak kvalitu tohoto počinu obstaral Dooku. ()

PanZahadnyCZ

V porovnání s Příběhy z Impéria jde o mnohem smysluplnější, zajímavější a dynamičtější jednohubku. Tales of the Jedi opět, jako Příběhy z Impéria,  disponují skvělou hudbou, dialogy jsou zde střídmé, ale vkusné, a obecně je to rozhodně serioznější a kvalitnější počin než třeba hraný Obi-Wan. Velmi oceňuji do-ilustrování vedlejších zápletek z prvních třech epizod, souvisejících s radou Jedi a senátem, které nám filmy nenabídly. Cením si též rozvinutí postav Qui-Gon Jinna, Mace Windu, hraběte Dooku a Anakina... 80 % úplně v klídku. ()

Kothy

Příjemný krátký animák, který rozvíjí osudy Ashoky a Hraběte Dookua. Každé z postav jsou věnovány tři epizody. Ty s Dookuem mě bavily víc. Ukážou nám jak a proč vlastně přešel na temnou stranu. U Ashoky zase vidíme její dospívání, výcvik i co dělala po rozpadu republiky. Určitě uvítám další sérii. "Ještě není pozdě." ()

Zajímavosti (15)

• Planeta Raxus Secundus, zjednodušeně Raxus, sloužila jako hlavní sídlo Konfederace nezávislých systémů během Klonových válek a její hlavní město bylo sídlem konfederačního senátu. (Veskoslav)
  • Pohřbu se zúčastnili například i Plo Koon,Tera Sinube, Jocasta Nu, Saesee Tiin nebo Ki-Adi-Mundi. (Veskoslav)