Epizody(8)

Berlín prožívá zlatou éru a místní muž, kterého zajímají jenom sex a prachy, právě plánuje ukrást šperky za 44 milionů. (Netflix)

Promo

Recenze (106)

potom co tvůrci zkazili třetí a čtvrtou řadu Papírového domu jsem od Berlína neměl prakticky žádná očekávání a dobře sem udělal. Místo oddechové heistovky jsem totiž dostal uslzenou telenovelu, ve které se všechny postavy chovají jako idioti a samotná loupež je tu vlastně jen okrajová záležitost, která se prostě stane. Je sice hezké že se sem povedlo natáhnout známé figury, ale ty nakonec jen umocňuji jak moc to celé nedává smysl. Napětí tu prakticky neexistuje i když hudba říká opak a v úplném závěru sem fandil spíš policii. Od ještě většího průseru to tak zachraňuje jen Berlinovo charisma, které velmi často úspěšně zakrývá to že i on se chová jako úplný retard. Příště už raději takhle ne...40% ()

Prochy38

Od tohoto seriálu jsem čekal něco úplně jiného. Jsem možná malinko zklamaný, ale on je to dnešní bych řekl takový "marvelovský" trend. Narvat spinoff ke každému povedenému dílu, ke každé oblíbené postavě. Upřímně proti tomu nic nemám a naopak jsem rád za každý důvod se vrátit od světa/vesmíru mi příjemnému. Viz papírový dům, nebo třeba i ten Marvel. Ale abych vysvětlil pojem "marvelovský" trend. Dřív to nebylo obvyklé, později to malinko zevšednělo, točit tzv. prequely. Já je zbožňoval z výše zmíněného důvodu. Ale, a to jsem od toho vždy očekával, v tomto případě nevyjímaje, od prequel, spinoffu, .... když je věnovaný nějaké postavě, očekávám, že se o ní něco dozvím. Ale nestalo se. Ne teda moc... Naopak. Vznikne film (Black Widow, ....) bo seriál (Berlín, ...), který vypráví příběh a ať je sebelepší, končí v šuplíku "zbytečných, nic neříkajících příběhů", které, kdybychom neviděli, nic se nestane..... Jinak super zábava. Berlín je charisma jako prase. Super postavy, prima příběh. Palce nahoru. ()

Maximilianus

Nie tak premyslené a veľkolepé ako pôvodný seriál, dokonca aj Berlin ako postava mi prišiel mierne odlišný oproti La casa de papel (s výnimkou posledného dielu), ale stále, aj napriek tomu, že ide viac o zamotanú love story ako lúpež, sa jedná o nadpriemerný seriál. Postavy zo začiatku nudné sa vykryštalizujú a začnú byť znesitelné, až som si prial, aby niektoré boli súčasťou hlavného seriálu. Berlín teda nie je ničím veľkolepým, ale nie je ani prepadákom. 7,1/10. ()

ER

Už v prvních minutách Berlín říká, že jde o "jinou" postavu, než jak ji známe z předchozí série. A má pravdu. Tentokrát samopaly a "revoluční " nálada zůstávají ve skladu a Berlín nám dává životní rady v klasicky vystavěné zlodějské story, kde nechybí ani francouzská klasika J'Taime. Láska má hlavní slovo, i ta s upřeným pohledem na ženský zadek. Dialogy také pobaví a rafinovanost zápletky ocení nejeden divák. O zádrhely v plánu není nouze a tak se tvůrci mohou opět poplácat po zádech, protože i když je seriál jiný, dokáže pobavit. ()

Aleix

Tak ,přiznám se ,že z prvu jsem po třech epizodách chtěl plácnout slabou trojku a zbytek série odsunout na neurčito. Berlínovi žvásty o lásce a bezbřehém zamilovaní do nudné Camille mě čím dál tím víc štvalo. Navíc loupež mi přišla naplánovaná jako by se La casa de papel vykládal zcela vědomě. Álex Piňa mě však překvapil. Děj se otočil a jakmile lupiči začali zdrhat ,do děje vstoupila skvělá Alicia Sierra a později Inspektora Murillo začal jsem se bavit. Berlin byl upozaden a všichni se museli otáčet aby zdrhli všem těm španělsky mluvícím poldum. Druhou sérii očekávám a propojit další vloupacku s lupiči z LCdP by nebylo odvěci. + nemohlo jsem si nevšimnout na skrytý merchbrand pro pivovar Estrella Damm ,evidentně v Paříži jiný pivo neznají 🙂 ()

Zajímavosti (14)

• Když Damián (Tristán Ulloa) snídá s dámou z kempu, hraje při tom píseň „Be My Baby“ od The Ronettes. (Zix.)
  • Natáčanie sa začalo v októbri 2022 v Paríži vo Francúzsku a potom sa pokračovalo v Madride v Španielsku. (Arsenal83)