Epizody(10)

Akčný komediálny seriál podľa predlohy Rhetta Reesea a Paula Wernicka a scenára Michaela Jonathana Smitha rozpráva o outsiderovi, čo dostane šancu na lepší život. K tomu však musí úspešne doručiť záhadný balíček naprieč postapokalyptickou pustatinou. (HBO Max)

Recenze (35)

BlackTom

Našľapaná adrenalínová pecka, v ktorej nechýbajú sympatický (anti)hrdinovia (Sweeth Tooth! 😍) a ktorá najväčšmi pripomína môjho milovaného Preachera. Bol som pripravený na pouhé panoptikum báječných postáv, no ono to má aj napínavý a nepredvídateľný príbeh, takže som to s chuťou zlupol za dva večery a aj to len preto, že nebol víkend. Teším sa na ďalšiu sériu, hlavne nech si drží svoje kvality. A ten soundtrack!!! ()

figgo jr.

Celkem fajn akční komedie, která má ale s herní předlohou pramálo společného i když je tu spousta easter eggů a je cítit, že tvůrci herní předlohu dobře znají. Nejvíc hry připomíná Sweet Tooth, který je velmi věrný předloze a je tu nejzábavnější postava seriálu. Nejvíc mě zklamalo jak málo je v celém seriálu těch soubojů v autech, na kterých stojí celý gameplay her ale tady je prakticky jen jeden pořádný v posledním díle. Z konce to ale vypadá, že se druhá série bude věnovat onomu turnaji, který je stěžejní záležitostí pro příběh her a hlavně na scénu nastoupí hlavní záporák série Calypso. I přes některé výhrady se tak na druhou sérii celkem těším. ()

majo0007

Všetci grázli a svine v seriáli sú beloši. Agent Stone, starostka Raven, sekta s Kazateľom, dokonca aj Sweet Tooth nie je žiadny anjelik... kurz súčasnej doby. S prižmúreným okom má niečo s PS hrou spoločné akurát E10, ináč je to priemerné postapo s odfláknutou story a CGI. Taký deravý Twisted Ementál. ()

kenkaku

Sice opět kraluje tabulkový casting, ale… není to křečovité, balancuje ho akce a morbidní humor. Když jsme u toho humoru. Ten je bohužel dost často také trapně Infantilní (a zbytečný). To dává celkový dojem, že se seriál moc vážně nebere (a neštítí se krve a úchyláren). Jo a triky jsou celkem laciné (digitálně se dost šetřilo). Epizody jako takové jsou dost nevyvážené. Ta nejlepší je bohužel asi ta první (a ty s klaunem). Postupně se s to bohužel zvrhává ve vypatlanou grotesku. Jako nevím co jsem čekal od seriálové verze “demolition derby” (snad že by více ježdění a aut na totálku? Kobra 11 styl?). Rozhodně ale více dá fanouškům hry díky “easter-eggs”, než někomu hrou nepolíbeným. Za mě tedy spíš zklamání. Asi nejlepší je pustit si první a poslední epizodu a těšit se na druhou řadu. ()

hru neznám a její seriálové adaptaci se da vytknout spousta věcí počínaje nevyužitým a lacině vypadajícím postapo světem a slabými efekty konče, ale já se slušně bavil prakticky celou dobu. Televizní a hlavně nízkorozpočtový původ Twisted metal sice nezapře a Anthony Mackie opravdu není tím kdo by měl táhnout show (navíc komediálně laděnou), ale celkem pochybuji, že tahle série měla nějaké vyšší ambice. Nejlepší postava jednoznačně Sweet Tooth a je docela škoda, že tu nemá víc prostoru...70% ()

Zajímavosti (17)

• Hra vychází z videohry „Twisted Metal“ pro Playstation, která obsahuje souboje silničních vozidel a klauna, který řídí zmrzlinářský vůz. (mikki089)
  • Píseň, která hraje na konci epizody při bitce v baru, je „Party Hard“ od Andrew W.K. (Punkey)