Rebelové se připravují na bitvu proti nemilosrdné armádě Mateřského světa a přitom mezi nimi vznikají pevná pouta a rodí se noví hrdinové i budoucí legendy. (Netflix)

Trailer 5

Recenze (239)

MrHlad

Zack Snyder se asi definitivně zbláznil, protože natočil ne jeden, ale dva naprosto zbytečné filmy, ve kterých není nic. V tom prvním se alespoň blbě verbovali hrdinové, ten druhý stojí na zpomalených záběrech na zemědělce na poli a jedné mizerně natočené bitce. Kdo přežije a kdo umře, vám bude jedno. Kolik zpomalovaček tam Snyder nacpe, to nezvládnete spočítat. Jen budete sedět a přemýšlet o tom, kam se poděl ten filmař, který měl po Třístovce našlápnuto k tomu, aby byl novou žánrovou hvězdou. Úmorný film. A většinu času zpomalený. ()

agentmiky

Bohužel....K žádnému zlepšení nedošlo. Druhý díl se nese v podobném duchu. Tedy vizuálně podmanivý film bez jakékoliv snahy, co se týče postav a příběhu. Prostě prázdná skořápka. Film bez duše. O to více mě překvapuje, že za tím stojí Snyder, kterého si coby režiséra dosti vážím...Ale pojďme zpátky k filmu. Ty dialogy jako by vypadly z generátoru náhodných slov. To se místy nedalo poslouchat, pořád rozmluvy o hrdinství, odvaze a překonání strachu. Nic jiného se tam neřešilo. Pak ty zpomalovačky. Ano, může to být efektní, to nepopírám a sám vím, že to Snyder má v malíčku, ale opravdu se rozhodnout pro tento styl během scén se sběrem obilí. Jako vážně? Aspoň akce ujde, ty výbuchy místy doslova kladně překvapí. Ale výsledný dojem to nijak zásadně nezlepší..Suma sumárum...Mohlo se jednat o guilty pleasure akční scifi béčko, ale Snyder to s tím infantilním a naprosto, promiňte mi ten výraz, dementním scénářem pohřbil. Doslova. Za mě dávám 4/10 ()

sedm.1

První díl Rebel Moon jsem byl ještě ochoten chránit před hladovými nálety erudovaných filmových supů, pardon, samozřejmě cinefilů, masturbujících u filmových lahůdek, pocházejících z Rumunska, případně z Estonska, či Moldavska, a vysílaných na ČT2 v pozdních nočních hodinách. U druhého dílu ovšem tuto mou ochotu zazdil již samotný Zack Snyder a minimálně kvůli prvním šedesáti minutám mu i přeju, aby si na něm všichni ti rozumbradové pořádně smlsli, jelikož jsem při nich trpěl i já sám, a to už je jako co říct. Skutečně nevím, proč to Snyder raději neprostříhal na třeba jednodílnou tříhodinovou řežbu, která by měla strhující spád, protože toto výsledné roztažení do dvou dvouhodinových dílů je neúnosné a zbytečné, čehož důkazem je právě ona první hodinka, kde se nejeden divák musí posrat nudou, jen hromada patetických keců, nepřinášející vůbec nic, prostě nechápu. Ještě větší kontrast je to pak navíc oproti druhé polovině Jizvonošky, kde se naopak ke slovu dostane v podstatě až do konce jen nepřetržitá akce, která to nakonec celé dost zásadním způsobem zachraňuje a výsledný dojem z druhé části tak díky ní není zas až tak špatný, ale ta hořká pachuť z úvodu prostě zůstává a věřím, že ne každý se do toho filmu ještě dostane. Každopádně já tu první polovinu tedy hodlám zcela ignorovat a věnovat se obšírněji tak budu jen oné akční druhé půlce, která minimálně co se týče akce je opravdu efektní, plná soubojů, přestřelek a výbuchů, nevadily mi v ní ani ty hojně kritizované zpomalovačky, zkrátka kdyby takto vypadal celý film, tak bych byl nadmíru spokojen. Zápletka pak toho zábavného také bohužel příliš nepřináší, je to taková nepřekvapivá tuctovka, co nemá co nabídnout, to samé platí pro veškeré postavy, které též nelze označit jinak než za nezajímavé a nenápadité, a to i díky zatraceně nesympatickému castingu, snad tedy jen s výjimkou Boutelli a hlavně Skreina, který tu jediný dokázal zanechat vážně výrazný dojem. A jelikož tentokrát Snyder ztroskotal i na svém nejsilnějším poli, a to v osobitém stylovém zpracování, tak musím nakonec i já ohodnotit Part Two maximálně tak akorát jako průměrnou podívanou, která vzhledem k jménu pana režiséra vyloženě zklamala a jsem zvědavý, jestli na tom něco změní slibované prodloužené verze, protože tohle mi radost prostě fakt neudělalo. ()

JASON_X

Mohl bych opsat můj komentář k jedničce, takže ho zhruba zopakuju: vizuálně pohledné, trikově opulentní, výpravné, epické, tedy divácky mě velmi uspokojující akční scífko, nemám příliš důvodů remcat. Infantilita i patos na snesitelné úrovni, takže výrazně mě opět krkal snad jen onen trapný netflixovský protibělošský rasismus - šest statečných barevných proti armádě bílých hajzlů v čele s nordickým superhajzlem Calverou v ohozu důstojníka SS. Ale na další případné díly se určitě rád mrknu. ()

PauloZ

Rebel Moon - Válka na farmě. Myslim by to aj Zdenda Troška natočil líp. Nebo ne? Ale nechme žerty stranou, protože tohle je fakt docela smutná přednáška toho jak se z výborného nadějného filmaře stane díky zahleděnosti do vlastní geniality absolutnĕ podprůmĕrný až tragikomický kreativec. Zac Snyder tu za total 4h nedokázal vybudovat nic víc než pár hezkých obrázků. Veškerá osudovost, emoce a epičnost je smĕšná a prázdná. Jediný kdo to drží v dívatelné formě je pár hereckých jistot v čele s hlavní hrdinkou. Ale třeba ten její Franta Jetel farmář milenec je castingový omyl. Meh ()

• O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)
  • Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)