Rebelové se připravují na bitvu proti nemilosrdné armádě Mateřského světa a přitom mezi nimi vznikají pevná pouta a rodí se noví hrdinové i budoucí legendy. (Netflix)

Trailer 5

Recenze (239)

VanTom

Oproti ploché, avšak rozmáchlé jedničce jde o propad dolů; to opravdu Snyder neviděl, jak absurdně celá zápletka vypadá?! Během tragicky nemotorně vyprávěné první hodiny má šestice rebelů pět dní na to, aby ručně sklidila a vymlátila obilí (z těch pár políček, co galaktické říši nevystačí na dva chody?), vycvičila farmáře k boji proti armádě a opevnila vesnici, kterou již nazývá domovem, pro nějž stojí za to zemřít. Samozřejmě si najdou čas na oslavy i jalové vyzpovídání z minulosti, jakože backstory. Dobře, tak oproti nule posledně jsou už půlrozměrní; BTW, od prvního klučičího zvídavého pohledu přesně víte, kdo z nich zařve. Poté začne fádní válečná akce, kvůli zpomalovačkám totálně bez rytmu a omezeně lokální (dvě stodoly, dva plácky u mostu). Nudil jsem se, protáčel oči v sloup, ale zvažoval, zda si kvalitní CGI (velkolepé výbuchy) či slušný závěrečný souboj v padajícím křižníku přece jen nezaslouží aspoň slabou druhou hvězdičku. ()

Johnny.ARN

Ja už pri jednotke som vravel, že dvojku nepotrebujeme, ale prišla. Sedem statočných v Star Wars šate znovu zasahuje. Prvá polka je na samozavraždenie sa, druhá je full ničiteľská a akčná. Stačí to však? Rozhodne nie. Najsmutnejšie na tom je, že záver odhalí zvrat, ktorý naznačuje trojku, a to už fakt nezvládnem. 1 z 5 ()

Malarkey

Star Wars variace na obilný program sovětské pětiletky. Humus a Snyderovo filmařské dno. Jediné plus je záporák Ed Skrein, který jediný se s tou rolí záporáka nesral a je to fakt humusák. Vzít zemědělcům obilí, to je v epickém sci fi fakt hnus. A ano, od prvního dílu se to vlastně příběhově vůbec neposunulo. ()

Fary

Pozor - pár spoilerů... To je fakt blbý a špatný. Ještě blbější a ještě horší než jednička a zjevně tomu ještě není konec. Ten "steampunk" jim tam nějak pokulhává. Úrodu sečou kosama a mlátí cepy, ale sváží ji na vznášedle. Vojáci jsou po zuby ozbrojení, mají celotělová brnění včetně přileb, ale stačí dvě sekyrky a padají jako švestky. O úspěšnosti střelby cvičené armády vs. hrstky farmářů se raděij ani nezmiňuji. Smrt některých postav je zcela neopodstatněná - jako doběhnu si, abych tě zabil osobně, pak se nechám škrtit, pak vytáhnu nůž a pak se s ním nechám zabít. Vím, že mě, coby ženskou hledá celá loď, ale nemůžu si vzít helmu, aby mě nepoznali od jiných vojáků, atd., atd. O psychické labilitě všech hlavních postav ani nemluvím a dlouhé lyrické scény v kombinaci se zpomalenými záběry už vás po deseti minutách neskutečně nudí a jen zbytečně prodlužují délku filmu, který by v pohodě mohl mít hodinu a půl a být co k čemu, místo aby měl tři díly (nebo kolik vlastně) a byl dohromady o ničem. Nevěříte? Tak zkuste shrnout, co se stalo v prvním a co ve druhém díle. ;) ()

Untentrauer

Vesmírná flotila, která nutně potřebuje zásoby potravin a vybere si umrněnou vesničku v galaktické prdeli. Antigravitační vozík, na který nakládají obilí. Orchestrální hudba doplněná o nekonečně dlouhé záběry primitivní sklizně obilí, obilí, snopy obilí, trsy obilí, zasraný obilí a jeho následné zpracování, jako náhled do světa Amišů i s pořádnou vesnickou gang bang oslavou ve stodole nakonec. “Mě už nic nemůže překvapit” říkal sem si. A sakra pěvecký sólo od ebenovýho nosního oblouka. "To už je na mě prostě moc" Přemýšlel jsem, že to prostě vypnu. Ale film mě nehodlal ušetřit a zasadil mi další ránu - ukázal mi přípravy na obranu středověké vesnice proti flotile schopné cestovat galaxiemi a ničit města a celé planety z orbity. No jak se proti takové flotile připravit? Vykopat zákopy, obložit domy pytlema s obilím, vytahat z truhly muškety, puškety, pulzátory, vibrátory, srpy, cepy a jednu starou únikovou výsadkovou kocábku….a poslechnout si nekonečný nudný nezajímavý proslov od "sedmi statečných". A tady už končím - nemám na to, takovou sračku dokoukat. Tohle pokračování je mnohem horší, než první díl a opakuji - jakoby to splácala umělá inteligence…P.S. Ještě bych chtěl dodat několik nadávek a trefných přirovnání o tom, jak je film špatný, ale nic mě nenapadá! ()

• Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)
  • O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)