Věčně nabručený táta a jeho dva nejlepší kamarádi s překvapením zjistí, že ve světě mladých šéfů firem a mocných ředitelek školek marně hledají svoje místo. (Netflix)

Recenze (75)

Soweek

U hodnocení opravdu záleží na tom, jak staří jste a jak moc znáte satirický humor Billa Burra. Jelikož se sám považuji za podobně nasraného tátu, tak tento fuck off letter moderní woke kultuře zbožňuji. Film jako takový má velice nízké produkční hodnoty, ale humor je k nezaplacení a je s podivem, že si Netflix něco takového dovolil v dnešní době vypustit na svoji platformu. Jednu hvězdu ubírám za zbytečné zvolnění ke konci, kde se film snaží brát alespoň trochu vážně, což je opravdu zbytečné. ()

OG_Swifty

Bill Burr neni zrovna muj oblibenec, ale jako komik ma svoje kvality. Bohuzel, jednotlivy joky o woke kulture ve finale nepadly na urodnou pudu, protoze zaver filmu byl ten, ze leccos na ty mladsi generaci je super! A navic je Bill Burr dost prkenej herec, prislo mi to celou dobu spis jako zfilmovanej improv nez filmovy hrani... nejvtipnejsi byla asi ta silena Cannavaleho manzelka. ()

angel74

Jestli tohle lze považovat za komedii, tak bych asi potřebovala vysvětlit, kdy jsem se vlastně měla smát. Celé to působilo spíš tragicky než komicky. Chabě vystavěný příběh o současné korektní době mě v podstatě ani trochu nezajímal. Jediné, co mě dokázalo alespoň občas vytrhnout z letargie, byla docela dobrá muzika. Zcela na rovinu mohu říct, že se jedná o moje první setkání s Billem Burrem, ze kterého bohužel odcházím značně rozčarovaná. Evidentně tomu chlapovi vůbec nerozumím. (25%) ()

Fifer

Nejčastější kritika filmu je, že to jsou stará témata ze stand-upů. Na tom ale není nic špatného. Film je jiná forma než stand-up a není proto důvod, aby Burr nepoužil své vtipy. Kritikové tvrdí, že Burr je starej a out of touch jako jeho hrdinové. Nemyslím si. Vemte si jeden z konfliktů snímku. Rapování bělochů s textama plnýma N-word (vidíte, ani já to nenapíšu). Ten problém tu stále je, společnost ho nevyřešila. Woke společnost považuje za rasistické, když si fanoušek N.W.A koupí CD, které si legálně může koupit, a pak si rapuje texty, které tam zní. Přitom všichni víme, že to rasistické není. A že nedává smysl, aby to černoch mohl rapovat a běloch ne. Navíc jak Burr připomíná, nová generace není lepší. Ona to jen rapuje doma v kuchyni, když nikdo cizí neposlouchá, ale to přece není vývoj, to je jen pokrytectví. No, abych to shrnul, není to veledílo. Ale má to své momenty a některé pasáže mají větší smysl než většina povrchních mainstream komedií. ()

TheEvilTwin

Fajn trefování se do dobových trendů typu transky, černí/bílí, tiktok, influenceři a všechna další havěť dnešní zvrácené doby v podání tří “boomerů” neboli middle-aged otců, kterým se tahle doba prostě nelíbí a nebojí se na plnou hubu říct všem svůj názor. Mělo to občas pár lepších míst, celkově si film ale i tak jede na příjemné vlně a nebojí se sprostých slov nebo zábavného situačního humoru. Jediný mínus vidím v absenci silnějších hlášek, které by filmu dodávaly šťávu a které by mi daly chuť si jej pustit znovu či na něj vzpomínat, ale jinak je to fajn neurážející dobová netflixárna. ()

• Velká část filmu vychází ze stand-upu a podcastu Billa Burra (Jack). Pro zaryté Burrovy fanoušky je zřejmé, že postava Aspena (Miles Robbins) je Billovým vnímáním Steva Jobse, převzatým z Burrova stand-up setu pro „Night of Too Many Stars“ 2012. V Billově stand-upu říká, že si Steva Jobse představuje „jak se jen tak promenáduje po kanceláři a pojídá nějaké okázalé ovoce, jako je hruška“. Aspen je vidět, jak se neustále promenáduje po kanceláři, vede prezentaci v Powerpointu podobnou Stevu Jobsovi, a jakmile prezentace skončí, pojídá nějaké domýšlivé ovoce, jako je hruška. (Johnny.ARN)
  • Skutečná manželka Billa Burra (Jack Kelly), Nia Renee Hill, ztvárnila zdravotní sestru v porodnici. (BMW12)