Akce, výstřely z pušek! Hrdina s kytarou „El Mariachi“ je zpátky ve městě! Čeká vás závěrečná část westernové trilogie režiséra Roberta Rodrigueze s Antoniem Banderasem, Johnnym Deppem a Salmou Hayek! (Bontonfilm)

Recenze (471)

Renton

Scénář: Robert Rodriguez .. Nevím, kde by tento flick skončilo bez Deppa a hudby. Abych se přiznal, scénář a politika v něm mi nijak nevadila, ikdyž vyprávění bylo přeci jen trochu zmatené.. Ale akční scény, ty mě nebraly téměř vůbec! Už v Desperado mě nudilo pořád to stejné - jeden proti 'stu', všichni stříly ale jen El se strefuje (a nejlépe rovnou do hlavy). Tohle jsem ještě přežil Tenkrát v Komandu, od te doby to moc nemusím.. 50%. ()

FrodoF

Robert Rodriguez opět dokázel že je průměrný (možná podprůměrný) režisér a možná by se měl více než o vytvoření rekordu v počtu profesí zastoupených jedním člověk na jednom filmu soustředit na samotnou režii. V ději jsem se každou chvíli ztrácel, což ovšem nesvědščí o jeho sofistikovanosti nýbrž o nezvládnuté režii. Ty *** dávám hlavně za tradičně skvělého Johnnyho Depp a za scény v nichž vystupuje (ty jediné jsem si z filmu zapamatoval). ()

nash.

Namachrované přeplácané prázdno, které ani Johnny Depp jako svérázný agent nenaplnil. Spousta velkých gest, rádoby bizarních postav a klišé, to vše utopeno v nezáživné chaotické kaši, která se hrne jako z pověstného hrnečku, nevyvolává však paniku, ale spíš lhostejnost. Selma Hayek se tu navíc jen mihne, i když v jediné slušné scéně, kterou je útěk v řetězech. ()

MM_Ramone

Načo sa rozpisovať. Veď všetci vieme o čom je snímok "Vtedy v Mexiku". Takže odcitujem len text songu pražskej kapely Tři Sestry, ktorý podľa mňa najlepšie vystihuje atmosféru tohto snímku. "Kolem kaktusy, je horko tak to si na hlavu nasadím sombrero grande. Viva Zapata! Mě hoří za pata - mám v Porto Pueblo rande. Snad má mě ráda a piňacoláda. Na cestu neškodí, když je chlap macho. Do kapsy tortilly a láhev tequilly. Má milá mi přihřeje nachos. Strašlivý vedro a můj mezek Pedro klopýtá okolo malého ranče. A to není celý, taky je skvělý, že tu slyším výt Komanče. Jsem speedy Gonzalez, však radši bych zalez tam, kde je nejbližší kojotí nora. Však nehledě k tomu, že pospíchám domu, mě vyhlíží krásná seňora. Vylétla kulka, z mé hlavy je půlka, než jsem spad, už bylo od krve poncho. Teď nade mnou stojí, už pět neděl svoji, má milá a sousedů Pancho. Mexiko, Mexiko sombrero grande tequilla. Donde esta zapateria, čeká mě milá. *** ()

Oktavianus

Napoprvé zmatené, nepřehledné, spousta postav, každá něco chce; a stejně tomu všemu zmatku kraluje Depp. Napodruhé...ono to není špatný. Naopak. Jasně, Desperado to není a být nemůže, chybí třeba nějaký zapamatovatelný písničky (kterých je v Desperadu přehršel), Mariachi je velkou část filmu jen vyčpělej panák, ale: jak řádí Depp, to si ocenění zasluhuje; Willem Dafoe je ukázkovej padouch; Cheech Marin a Danny Trejo (ne)hrají jako vždy; dvojka Ruben Blades a Mickey Rourke je zábavná a hrozně dobře se poslouchá... vůbec to není guláš, jen si chce dát tu práci se na to podívat ještě jednou a uvědomit si, oč komu jde. Prostě "revoluce, tak jako volby, stojí spoustu peněz". ()

Zajímavosti (21)

• Antonio Banderas (El Mariachi) komentoval práci s režisérem Robertem Rodriguezem: "Natáčet s ním akční scény není žádná procházka růžovou zahradou. Ve filmu je scéna, ve které se Salmou Hayek utíkáme z hotelového pokoje. Houpeme se na řetězu a skáčeme dolů po balkonech. Bylo to v pátém patře a jelikož Robert chtěl použít tři kamery najednou, nemohla pod námi být žádná matrace. Viseli jsme jen na tenkých drátech. Salma pořád ječela: 'Já jsem jenom herečka! Já jsem jenom herečka!' Povídám jí: 'Sklapni už! Ať to máme co nejdřív za sebou!'" Přesto s ním točí rád a opakovaně: "Prostě je mi s ním dobře. Cítím, že je mezi námi určité pouto. Nejen profesionální, ale i lidské. Jsme kamarádi. Pracovat s ním je jako jít na rodinné setkání. Nejen s Robertem a Salmou, ale se všemi. S maskéry, kostyméry... Navíc se při práci s ním prakticky nezajímám o scénář. Když točím s jinými režiséry, tak ano: vzal jsem si k srdci radu Anthonyho Hopkinse a každé dva dny si ho čtu znovu. Ale Robert, ten je jako jazzman. Miluje improvizaci." (NIRO)
  • Tržby ze severoamerických kin činily milionu 56,4 amerických dolarů, součet těch celosvětových dosáhl 98,8 mil. (NIRO)
  • Meno "El Cucuy" je slangovým názvom pre Chupacabru, modernú latinskoamerickú mýtickú bytosť, ktorá údajne po nociach vysáva krv kôz a oviec cez ich krk. (MikaelSVK)