Náš kamarád Paddington se už šťastně usadil s rodinou Brownových a je oblíbeným členem místní komunity. Aby mohl koupit ten nejlepší dárek ke 100. narozeninám jeho tety Lucy, začne pracovat. Cesta za dobrodružstvím začne, když je tento dárek ukraden... (Vertical Entertainment)

Videa (10)

Trailer 5

Recenze (208)

Spiker01

Jedničku jsem před pár lety viděl, docela se mi líbila, ale že bych měl nějaké blažené vzpomínky, to se říci nedá. A s dvojkou to bude podobné. Více slavných anglických herců, další hezký rodinný příběh, který semtam zašustí papírem, ale dost často pobaví díky vtipné hlášce a samotný méďa Paddington je prostě k zulíbání. Jop, trojka je jasná. PS : Brendan Gleeson je tu vyloženě boží. Bavil mě v každé své scéně! ()

CatcherBlock

Krásná rodinná podívaná s roztomilým medvídkem, krásnými kulisami Londýna a perfektními efekty. Jede se na vlně výborné jedničky, přičemž tady je toho ještě více. Je to akčnější, dobrodružnější, asi i vtipnější a celkový dojem je tak ještě lepší, než minule. Bavilo mě to každou minutu, nemá to hluchá místa a herci jsou velmi dobří. Je tady vážně dokonale zakomponována neopakovatelná atmosférická jedinečnost Londýna, který nikdy neomrzí, společně s rodinnými hodnotami, silou přítelství a láskou. Všichni jsou tady sympatičtí a takový, že by se k nim člověk hned nastěhoval, nebo s nimi chroupal sušenky s čajem v teple rodinného krbu. Dýchalo to na mě celou dobu velmi hezkou atmosférou, takovou mírumilovnou, což je v době, kdy je v každém filmu zabíjení, násíli, sex, krev a drogy velmi jedinečné a osvěžující. Dávám 90% a chci třetí díl. ()

Ospevovaná jednotka bola pre mňa miernym sklamaním a nič na tom nezmenila ani Nicole. Čakal som predsa len niečo dospelejšie a nie len veľmi slušný film pre deti. Dvojka ma však uchvacovala čím ďalej, tým viac a prebudila takpovediac toho detského diváka vo mne, ktorý sa už len málokedy ozve, pretože väčšina podobnej produkcie ide na istotu. Takže kúzlo Paddingtona som "objavil" až na druhý pokus a pravdupovediac som to vôbec nečakal. Áno, je to väčšie, hlučnejšie a farebnejšie, ako to už pri pokračovaniach býva, ale tentokrát našťastie aj lepšie. ()

tron

„Vypli ste svetlo, nie mikrofón. Všetko, čo ste povedali, sme všetci veľmi dobre počuli.“ Ešte o kúsok rozkošnejšie, ako megarozkošná jednotka – a to už je vážne čo povedať. Možnože tempo troška zdržuje Hugh Grant. Ten je síce na jednej strane super (dosť mi jeho egomaniak pripomínal Kennetha Branagha z druhej potterovky) a samozrejme rozhýbava hlavnú zápletku. Na strane druhej, akonáhle sa zjaví na scéne je síce pôvabný a zábavný a rolu si zjavne užil (vrátane záverečných titulkov), ale, proste, nuž, ehm, ehm, brzdí tempo a narúša celistvú atmosféru. To Brendan Gleeson je opäť zas riadna šupa. Samozrejmosťou sú vydarené výkony Paddingtonovej rodiny + postáv z minula, ktoré sme si obľúbili. Po vizuálnej stránke je to miestami poriadne hravé a originálne („živá kniha“). Je tu tiež plno dobrého humoru a dojemných, silných scén. Miestami tvorcovia robia natoľko bizarné pasáže, až je to WTF, ale WTF úžasným, pozitívnym spôsobom (premena väznice na raj na zemi). Ústredný medvedík Paddington nestratil nič zo svojej roztomilosti z prvej časti. Stále je to macko, ktorého si jednoducho musíte obľúbiť a nikto sa naňho nedokáže hnevať, lebo to nemyslí zle, je slušne vychovaný a diplomatický a v každom človeku, a to aj v tom najhoršom, vidí aspoň iskierku nádeje a dobra. ()

dubinak

Kvalitativně dost podobné jako jednička, ovšem Kidman mi jako padouch sedla oproti slizkému Grantovi lépe. Příběh je pak v tomhle případě trochu obsáhlejší, ale své jednoduché, čisté britské kouzlo to neztratilo. Humor sice trošičku vázne oproti prvnímu dílu, kdy jsme se s medvědem teprve seznamovali, ale pořád se na to moc hezky dívá a je to jedna z těch pohádek, kterou si pustím klidně víckrát. ()

Zajímavosti (16)

• Z prezlečení, ktoré nosí vo filme Hugh Grant, bol jeho najobľúbenejší ten mníšky. (megajalec)