Trailer 3

Mladého muže a jeho tři mladší sourozence, kteří utajili smrt své milované matky, aby mohli zůstat spolu, pronásleduje v jejich rozlehlém sídle hrozivý duch. (Filmbox)

Videa (6)

Trailer 3

Recenze (55)

Johnny.ARN

MacKay vo filme a ja viem, že musím zpozornieť. Vo väčšine prípadov je to katastrofa. Toto neni výnimka. Zamotané, divné, nesympatické. Filmy o ludoch so zdevastovanou psychikou sú už asi také. Tu sa krásna idylka po jednom strihu zmení na zmesku záberov, čo nedávajú zmysel, vás nudia a znechutia. Záver vyšumí do prázdna. 1 z 5 ()

BOURQUE

Nádejné herecké výkony od mladých ľudí, ktoré však vďaka réžii a slabšej dynamiky príbehu nie sú dostatočne viditeľné. Záver tu nedokázal zamaskovať predchádzajúce zlyhanie. Váhal som medzi dvomi a tromi hviezdičkami. Po prvom videní spíš mierne neistá „dvojka“. Osobné hodnotenie: 69% (**) ()

tron

Mne sa to páčilo. Mám rád Sirotinec a toto režíroval jeho scenárista (v produkcii režiséra Sirotinca, ehm). A zrežíroval to OK. Príjemný a zaujímavý v podstate horor o súrodencoch v obrovskom dome pri lese. Filmu dominuje dobrá atmosféra, vydarený kasting (Mia Goth je Mia Goth, k tomu proste niet čo dodať) a ku koncu pár twistov, ktoré ste zrejme nečakali. Zázrak to nie je, ale inak fajn a v pohode. ()

*CARNIFEX*

Prvá polovica čistá strata času. Romantické oťukávačky hrdličiek, či drcanie sokov počas honby na prc adeptku, ma v prípade horor žánru absolútne nezaujímajú. Už som mal normálne dojem, že sledujem iný film. V tej druhej, mierne zlepšenie síce nastalo, no “Marrowbone”, je viac menej mysteriózny thriller, ktorého základ tvorí pomerne komplikovaný príbeh postavený na princípe: “stranger in the house”. Žiadna “entita” tu útočiť nebude, a tento, pre niekoho, koho meno sa nevyslovuje, opäť šokujúco očakávaný horor roku, neponúkol takmer nič, na čo by som si zajtra spomenul. Tie dve, za dobové umiestnenie a pomerne zaujímavé rozuzlenie, si to ale zaslúži. Inak, už ma to s tým ojebávaním, v podobe zaradenia kadejakého filmu do horor žánru, začína srať. ()

pornogrind

No asi takhle. Je to hodně o tom co od snímku bude divák očekávat. Rozhodně nečekejte regulérní hororovou jízdu. Na hororovou strunu snímek spíš jen pobrnkává. Film je někde na pomezí zde uváděných žánrů tedy drama/horor/thriller. Já mám určitou slabost pro Miu Goth. Zde ale samozřejmě musím pochválit i výkony jejich hereckých kolegů. Mě osobně si film získal od úvodních minut a nemůžu říct, že bych se byť jen na malou chvíli nudil. Za mě určitě zajímavej příběh kterej si pro diváka přichystá i nějakej ten zvrat. Pěkný 4hvězdy. ()