Nájemný lovec putuje na Vnější okraj, aby našel jiné Mandaloriany. (Disney+)

Recenze (84)

warrenur

Priemerny otvarak, hoci diel bol nabity akciou a obry cerv bol celkom kvalitnou pracou grafikov.. :) Typek v poslednych sekundach asi nebol ziadne "orezavatko". Zeleny usaty "moncicak" ma nechval chladnym. Zrejme to bude opat epizodicky road movie, az kym sa plechacik nedostane v poslednom dieli k nejakemu Jedi-ovi. :) Dufam vsak, ze sa mylim. ()

Lacike

Vidím, že sa nič nezmenilo. Postavy stále totálne ploché a nezaujímavé. Prázdna bandaska a zelený mončičák by mi stačili, keby som mal max 12 rokov, ale to už dávno nemám. Zdá sa, že si tvorcovia stúpli do svedomia a prihodili už aj nejaké epizódne zápletky, aby to nepôsobilo ako nekonečný rozkúskovaný film. No ale kdejaký desiatky rokov starý sci-fi seriál mal epizódne zápletky oveľa pútavejšie. Takže všetko zachraňujú len triky na ktorých sa nešetrilo a fan servis v podobe rás a lokácií povedomých z pôvodnej trilógie. Pre mňa je to ale fakt málo a divím sa jak veľa ľudom takáto dejová prázdnota stačí k spokojnosti. 4/10. ()

TheDarKnig

Slušný začátek sezony, zatím nedojde k ničemu extra objevnému (nepočítaje poslední záběr + pár perliček, kdy fanouškovské srdíčko zaplesá), ale pokud to je dostatečně vtahující, vůbec mi nevadí vidět ani Mandaloriana při tradiční práci lovce odměn. Při čemž dostaneme vhled do fungování Tatooinu a života na něm, jak toho inteligentního, tak toho zvířecího. Příjemně to rozšiřuje záběr celého vesmíru, stejně jako kvalitnější vedlejší questy ve videohrách. PS: 50 minut uběhlo ani jsem si nevšiml, to taky něco znamená.. a tempo vyprávění i prokreslení postav nebude tolik trpět. ()

filmsim

Vyjma ohrané zápletky a pocitu, že až na finální záběr, úvodní epizoda příběh nijak neposunula, se nedostatky nacházejí jen stěží. První sezónu sice nepovažuji za jeden z nejlepších seriálů loňského roku, ale i tak mě na Mandalorianovi nesmírně bavil neokoukaný pohled na známý filmový svět, ústřední postava, která dokáže oplývat charismatem i přesto, že zásadně nesundává helmu, jeho dětský zelenkavý svěřenec a na seriálovém poli jedinečná řemeslná a vizuální stránka. Všechny vyjmenované aspekty jsou zpátky a já po následujících sedm týdnů bude s nadšením vyhlížet další pátek, kdy vyjde nový díl. 8/10 Více v mých prvních dojmech na Fandíme Seriálům. ()

PKD

Jsem naprosto fascinován tím, jak lze scénář totálně o hovnu, natáhnouti skoro na hodinu a přesto nenuditi. Jedná se o zcela zbytečný díl a ti, kteří se na 2.s. teprve chystají, jej mohou s klidným svědomím, přeskočiti. Jedině, pokud je magneticky přitahuje 50min. záběrů na poušť. Favreau je buď šílenec, nebo génius. Special quest star...vykradený/ukradený píšečný červ (zde zřejmě kvůli autorským právům drak, haha) z Arrakis. Pardon z Tatooinu. Vím, že Darth Lucas vykradl pro svou SW IV od westernů, samurajských filmů, včetně Flashe Gordona až po Dunu a Nadaci, ale tohle už bylo fakt na mě moc. Už jsem jen čekal, že se z Tuskenů, vyklubou zakuklení Fremeni. Ugh. Na 2.str. i 1.s. má 1 zbytečný díl, takže skore je 1:1 ()

Zajímavosti (19)

• Během vzpomínkové sekvence Marshala (Timothy Olyphant) je vidět moment, kdy všichni sledovali zničení druhé Hvězdy smrti. Text kolem hologramu je napsán v jazyce (abecedě) Star Wars a při překladu do angličtiny zní: „Little does Luke know that the Galactic Empire has secretly begun construction on a new armored space station even more powerful than the first dreaded Death Star“, což je všemi dobře známý úvodní text ze Star Wars Epizoda VI (1983). (Sidarius)
  • Príšera, okolo ktorej sa prevažne točí táto epizóda, sa nazýva Krayt Dragon. Jedná sa síce o prvý výskyt živého jedinca tohto druhu v ságe Star Wars, ale kostru tohto druhu sme mohli vidieť už v Star Wars: Epizóda 4 - Nová nádej (1977), a to hneď zo začiatku, keď R2D2 a C3PO idú po púšti na Tatooine. (ČSFD)