Mandalorian spojuje síly se starými spojenci a pomáhá jim podniknout nebezpečnou misi. (Disney+)

Recenze (65)

Daniel2003

Další sidequest, ale tentokrát ten, který má význam pro budoucnost, staví na tom, co jsme už viděli a pokačuje v příběhu. Známé postavy parádní, prokreslení charakterů super. Dynamika celého dílu je pecková, akce vymazlená a konečně i kreativní. Hlášky fungují a velice dobře odlehčují vše okolo. Při závěrečném rozhovoru s X-Wing pilotem mi tóny Williamsovy Resistence theme způsobily pořádnou husí kůži. Gideon perfektní. ANO, TAKHLE TO MÁ BÝT, ANI NEPOTŘEBUJEME AHSOKU! ()

TheDarKnig

Baby Yoda ve škole spinoff prosím. Návrat ke starým známým sám o sobě potěšil, ale osobně se mi tato zajížďka i přes obstojně humorné hašteření mezi postavami příliš nelíbila. Možná jsem trochu unaven tím sterilním imperiálním designem a dokola ukazovanou naprostou neschopností stormtrooperů (i když pro děj je to v určité míře samozřejmě nutné, nešlo by to udělat aspoň trošku zajímavěji?). V druhé polovině ovšem došlo k nějakým dalším slibným posunům v ději a závěrečná část akce byla slušná, takže jsem nakonec od epizody neodcházel zcela nespokojen. Uvidíme, kam se všechny ty načrtnuté dějové linky vyvinou. ()

Kinofil

|| TV-14 || Disney/Lucasfilm || Už abych si zvykl, co skutečně od seriálu čekat. Je to prosté - víc Baby Yody, víc podzápletek, míň návazností a řešení záhad. Nejlépe na to byla první epizoda, co se týče vyprávění a obsahu. Favreau víc, co dělá. O těch ostatní si nejsem jistý. Alespoň se vrací víc známých postav a konečně to začíná s první sérií zapadat do sebe. Yodovy výtržnosti mi sice vždy vykouzlí úsměv, ale Disney už to přehání. Kromě toho je po celé 4 epizody úplně zbytečnou postavou. Pokud tedy zafunguje duch předchozí série, potom nás snad čekají poslední 4 akcí nabité a příběh vysvětlující epizody. Jinak nevím, kam chtějí Ashoku nacpat. Přitom materiálu je tu tak na jeden slušný celovečerní film. 70%. ()

Atrekan

Kapitola 12 mě sice nijak extra nenadchla, ale stejně tak neurazila. Bohužel se i tady znovuobjevil již zaběhlý vzorec, kdy Mando někam doletí a něco tam potřebuje, avšak aby toho dosáhl, musí někomu pomoci s určitým úkolem. Jak už padlo v diskuzi, tenhle postup se podobá klasické misi z počítačové hry - pomoz mi a já ti řeknu, co chceš vědět. Co se týče bojových scén na imperiální základně, víc se mi líbily ty v minulém díle s Death Watch. // Jestli epizoda s honem na draka připomínala KOTOR, pak tentokrát pro změnu nacházím podobnosti s Jedi Outcast, kde se Kyle při průzkumu imperiální základny dověděl, že se tam pokoušejí umělě vštípit pokusným subjektům schopnost používat Sílu. Tady se o to pokoušejí prostřednictvím krevních vzorků Baby Yody (myslím, že bylo přímo řečeno, že potřebují krev, obsahující M - že by midichloriany?) Pokud teda budeme aplikovat příběh Outcastu na Mandaloriana, můžeme někdy v budoucnu očekávat armádu Force userů pod vedením Gideona, který je už teď vybavenej Darksaberem ()

cyphercz

Konečně jsme se v půlce řady někam posunuli, bylo nám poodkryto více z hlavní dějové linky, a to konkrétně proč je Baby Yoda tak důležitý, něco málo jsme také uviděli z plánů Moff Gideona, příběhově se hezky navázalo na události první řady, zejména shledání našich hlavních hrdinů bylo opravdu pěkné a člověk cítil ty vazby, které si postavy mezi sebou postupně vybudovaly během událostí oné první série, akce bylo tak akorát, zkrátka dost povedený díl a snad si seriál tuto laťku udrží až do konce. ()

Zajímavosti (12)

• V tomto díle se objevily zvuky ze všech původních Star Wars filmů. Hned na začátku je slyšet stejný zvuk nefunkčních hypermotorů, který provázel hrdiny Star Wars - Epizody V (1980) opakovaně napříč filmem při snaze „nastartovat“ hypermotory Millennium Falcona. Je slyšet také známý zvuk otevírání obrněných dveří, letu Tie Fighterů, střel jejich blasterů a ovládacích panelů pro zaměřování střel (ze Star Wars - Epizody IV, 1977) a pak také zvuk speeder bikes ze Star Wars - Epizody VI (1983). (Sidarius)
  • Když se Baby Yoda po jízdě plné otáček v Razor Crest pozvrací, odkazuje to na Strážce Galaxie 2 (2017), kde Baby Groot pozvrací po několika přeskocích mezi galaxiemi. (Doli10)
  • Člen štábu, kterého bylo možné zahlédnout v čase 18:04, byl pár dnů po premiéře na Disney+ digitálně odstraněn. Takže zpětně už se na něj můžeme podívat pouze na fotkách a videích co zůstaly na internetu. (Hlubinix)