Poslední recenze (4 913)
Hunger Games (2012)
Odpudivé vizuálně i myšlenkou. Je pravda, že po první půli, kdy fraškoidní fašističtí harlekýni připravují plebejce na chléb a hry pro plebs, se to nepatrně zvedne, ale stejně nechápu, proč v té druhé Jennifer nemá bouli na čele, neukusuje chřestýšům chřestidlo a nejezdí na motorce mezi holubicemi. A miluje teda mladýho pekaře, nebo mladýho Thora? Člověk by tu továrnu na sterilitu, klišé a hloupoučké dějové zvraty chtěl přijmout alespoň v rovině guilty pleasure, ale i to je bez šance. Příznačný budiž moment, kdy mládež míří do „arény“ a místo aby bledí zvraceli a pouštěli moč jak kdyby se vyloďovali v Normandii, tak se tváří, jak před stezkou odvahy na pionýrském táboře. Marně jsem vyhlížel Profesora Subzero, aby je svou brankářskou holí rozšmelcoval jak Ron Hextall ve chvílích psychické nepohody..
Over the Edge (1979)
Vekna či Pennywise aby je zabavili nikde, ale i tak jsou mezi prvními obětmi „urban planningu“ děti. Kaplanova turbína juvenilní zmatenosti ukazuje, že v tomto generačně-autoritativním střetu je na straně poražených většina a definovat vítěze je obtížné. Škoda konce s výstřikem vandalismu, který byl autentický jak rána z revolveru, po které současně explodují dvě auta. Zajímavá práce kamery od budoucího tvůrce Uprchlíka, především ty dva záběry, kdy postavy odcházejí k horizontu lemujícímu oblohu..
Zrůdy (1932)
„You always use that as a excu-excuse, an alib-b-b-bi..“ Ze 60 % sitcom z cirkusového prostředí, 15 % zabírá romantika, 15 % travičské drama pod patronátem morálních zrůd a zbytek je lehce hororové dění v blátě pod koňskými povozy a zamyšlení, jestli se to mezi řádky nemá číst jako třídní konflikt za Velké deprese. Nechápu tyhle světské. Mají The Living Torso, co si tak dovedně připálí cigaretku a oni ještě živí lachtana..