Recenze (2 017)
Království Planeta opic (2024)
Děj se nám posouvá o několik generací dál. Caesar je pomalu zapomenutý, ale i přesto jeho stopa zůstává. Opice se prakticky mění v lidi, když se zabíjí mezi sebou, jelikož moc je to, oč jde, tak jako v lidské populaci. Opět je vizuální stránka dokonalá. V novém světě už nejsou prakticky žádné lidské stopy. Noah je další opice, která je charakterem podobná Caesarovi a tudíž si diváka umí získat. Uvidíme jestli se dočkáme pokračování, protože tento svět rozhodně neřekl poslední slovo.. 9/10 = 92%
Karanténa smrti (2022)
Slasher je žánr, který dneska už nemůže překvapit, ale i přesto se najdou světlé výjimky. Nejdříve jsem obdivoval napětí, které si snímek vybudoval velmi dobře. Postupně i covidní zápletka měla smysl a délka je krátká, tudíž se nestihnete nudit. Všechny postavy jsou zajímavé a neurazí. Jediné, co bych mohl vytknout je chování postav, které je místy úsměvné, ale to je u hororů klasika.. 8/10 = 80%
Berlín - Energie lásky (2023) (epizoda)
Berlín je zpět a vedle sebe má nové postavy, což se čekalo. Zatím jde o první epizodu a tak jde o to, zvyknout si. Jinak provedení a pilot bavil, uvidíme, co Berlín přinese dál.
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Chtěl jsem dát 3*, ale tak nepříjemný pocit jsem z filmu už dlouho neměl. Napětí buduje celkem zajímavě, i když úplně nevíme, co se bude dít, tak něco určitě bude. Druhá rodinka rozhodně normálně nevypadá, postupně to celé graduje a hudba tomu napomáhá. V závěru jsem si říkal, že chování postav je zvláštní, jiné, u hororu nezvyklé, proč se vlastně nebrání? On tu bezmoc ten závěr vykreslil dokonale a následně jsem pochopil .. 7/10 = 75%
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Kam se ten Zack Snyder dostal? Rebel Moon působí lacině, kýčovitě a bez špetky originality. Akce je průměrná, úplně neurazí, čekal bych ale mnohem víc. 3/10 = 33%
Šílená noc (2022)
Opět se ukazuje jaký je Psychor hovno na této stránce, protože ač se nejedná o bůh ví jaký skvost, tak je tento snímek minimálně příjemná jízda a rozhodně se divák nenudí. Samozřejmě pokud má někdo potřebu prozkoumat si to centrimetrové hovado jako Psychor, nudit se určitě bude. V samém závěru je to jako vždy, jen o chuti.. 7/10 = 75%
Nech svět světem (2023)
Herecká sestava zvolena opravdu skvěle. Děj je trošku pomalejší a celé více konverzační. Některé scény jsou silné a napětí nechybí, bohužel toho mohlo být více. Divák neví značnou část, co se děje a i díky tomu, se napětí buduje dobře, protože nelze čekat, co přijde. Čekal jsem větší bombu, ale film účel splnil. Možná by stačilo ubrat na stopáži.. 7/10 = 75%
Živí mrtví - Odpočívej v pokoji (2022) (epizoda)
Epický závěr této dvanáctileté ságy se nekoná. Tak jak se střídal kvalitní díl s braky, tak i ten závěr má do dokonalosti velmi daleko. Kvalitní série střídá průměrné i podprůměrné a to je velká škoda. Nakonec je dobře, že je Walking Dead u konce a když někdo tuto sérii bude chtít otevřít, klidně může...
Ještěr (2023)
Netflix po dlouhé době přichází se snímkem, který opravdu stojí za to. Napínavá kriminálka, se skvělou atmosférou, vyváženým dějem a fantastickým hereckým výkonem Benicia. Hltal jsem každou minutu tohoto skvostu, velká škoda, že se karty vyložily na stůl příliš brzy a divák tím ztratí závěr a velkou část rozuzlení zjistí příliš brzy. I přesto klobouček, konečně řemeslně velmi slušně zvládnuté krimi. 8/10 = 88%
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Honza Koller byl ve své době fenomén a byla radost ho mít v týmu, což ukazuje i tento dokument. Ze Smetanovy Lhoty se dostat až na vrchol a zažít neskutečnou kariéru, to chce obrovskou vůli. Honza tomu snu dal úplně všechno a moc lidí za svým snem nejde. Pokud bych hodnotil samotný dokument, tak není špatný, ale na druhou stranu je to řemeslně průměrné a Honza by si zasloužil rozhodně víc, ale není to ani tak o dokumentu jako spíš o Honzovi. Tudíž níž z principu jít nemohu.. 8/10 = 80%