Epizody(7)

Komik v krizi prokáže laskavost ženě, která na tom není zrovna nejlíp. Ta se do něj ale úplně zblázní a převrátí oběma život vzhůru nohama. (Netflix)

Recenze (107)

misar3

Seriál funguje jako reklama na sexuální obtěžování, jinak mu chybí logika a větší prohloubení příběhu hlavního hrdiny, abychom pochopili, proč se čím dál víc noří do hloupých rozhodnutí a začíná adorovat svou stalkerku. Na druhou stranu se při sledování některých pasáží opravdu necítíte dobře, takže emoční jízdu nemůžeme seriálu upřít.Po prvních třech dílech bych doporučoval, kudy bych chodil. Pak se ale objeví pár nepěkných věci z minulosti a vám začne docházet, že celý příběh je dost překroucený a za hranicí uvěřitelnosti, zvlášť ve chvílích, kdy hlavní postava pořádně nic neřeší nechává vše zacházet do absurdna a očividně sám má větší psychické problémy než ona stalkerka. Dobrý seriál, kterému ale občas chybí logika. ()

RigorMortis

Po dlhom čase konečne kvalitný počin z dielne Netflixu po tom, čo sa Sex Education samo pochovalo poslednou sériou. Hlavný hrdina ma spočiatku vyslovene iritoval, postupom času som ho ale začal chápať. Postava Marthy je fakt odporná. Pozitívom je, že seriál poukazuje aj na fakt, že sexuálne zneužívaní a traumatizovaní môžu byť aj muži. O tom sa v médiách často nehovorí. ()

TomX2

Sobík je seriál, ktorý je miestami až príliš obtiažny na pozeranie, ale to nie je žiadna výhrada, skôr naopak. Po malých kúskoch odkrýva príbeh jedného nešťastného človeka, ktorý sa nemá rád a ktorý sa snaží nekonvenčnými spôsobmi pripísať svojmu životu nejaký zmysel, pričom sa tomu venuje s priam až neuveriteľnou psychologickou presnosťou (najsilnejšími a emocionálne najvypätejšími sú scény na pódiu, z ktorých idú také zimomriavky, aké neuvidíte ani v tom najnapínavejšom stalking horore). Taktiež sa do hĺbky venuje témam ako je napr. trauma, skúmanie vlastnej sexuality, znásilnenie, hľadanie zmyslu života, pocit odlúčenosti a v neposlednej rade aj tej najvýraznejšej, stalkingu, ktorý na poli filmov a seriálov snáď nikdy nedosahoval takých rozmerov a neukazoval toľko tučných výkričníkov, ako práve tu. Je to vo svojej podstate unikátny seriál na ktorý sa musíte pozerať veľmi pozorne, aby ste ho plne ocenili, lebo inak ho môžete (kvôli komplikovanej osobnosti hlavnej postavy) veľmi ľahko odpísať a prísť tak o jeden z najlepších psychologických seriálov, na ktoré je možné v týchto dňoch natrafiť. ()

666teen

Martha nechce zemřít. Fanynka number one je opravdu průser, jenže Sobík se chová jako úplný tupec a nevím kolik procent lidí v populaci by tuhle šikanu nechalo dojít takhle daleko. SPOILER ! Sorry, ale pokud se někdo nechá opakovaně znásilňovat s vidinou úspěchu v pofidérní show, tak si nezaslouží ani fešnou transženu. Možná jediná entita k píchání bez pocitu viny bude ten sob. Los. Jelen. Nehodící se škrtněte. ()

Rockerman

Příběh jednoho standupového zoufalce je k neuvěření. Ten chlap je přitahován problémy a nemůže se jich zbavit. Martha je na něj sprostá, dohání jej až k šílenství a přesto ho přitahuje a neustále se k ní vrací. Za chvíli slávy se dokonce dává všanc polyamornímu pansexuálovi (nechci vědět co to znamená), který jej znásilňuje. Seriál mě jen utvrdil v názoru, že to údajné množství pohlaví a sexuálních orientací jsou jen psychickou poruchou. ()

Zajímavosti (3)

• Richard Gadd si zahrál hlavní roli, napsal scénář a měl na starost i produkci. Vyobrazuje své vlastní zkušenosti se stalkingem. (Dalfor)
  • Richard Gadd dostal celkovo 40 000 e-mailov, 740 príspevkov na sociálnych sieťach a 350 hodín hlasových správ od svojho skutočného stalkera. Medzi najznepokojujúcejšie detaily seriálu patrí to, že všetky e-maily, ktoré Donny dostane v šou, sú doslovnými kópiami skutočnej korešpondencie. (Tinusa14)