Blanka má potřebu říkat lidem pravdu. Hlavně těm v Chánově. Eda je k nepoznání. Roman se vrací a není sám. Chystá tvrdou pomstu Luďkovi a celé Severce. Nad Severkou se stahují mraky. (Česká televize)

Recenze (82)

Autogram

Zdá sa mi, že postupne sa zo seriálu vytráca originalita a tak prišli na rad zápletky ako z treťotriednych seriálov. Absurdné stretnutie skínov a následný únos korunuje groteskná bitka na konci. Zaujímavých momentov pomenej, ale trápnych o to viac. –––– Přesně tak, Luďane, je to otázka vkusu. ()

Karp

Upřímně mě fascinuje, že je někdo schopen v Mostu! vidět Tarantina nebo gangsterku... S takovou bych se nedivil ani volnému pokračování tentokráte s názvem ČSFD! Spoiler: Roman Vepřek se vrátil a i to je zjevně hodnoceno jako nevídaně duchaplný scenáristický počin. Nemohu si odpustit poznámku, že v tomto kontextu by mělo být navýšeno hodnocení klasického snímku Lassie se vrací. Pro skončenou epizodu je asi nejvýstižnější slovo předvídatelná a cokoliv, co je divákem očekáváno, zkrátka nemůže mít pět hvězdiček a to ani po konzumaci výběrového metanolového setu Likérky Drak. Tolik opěvované drama 7. dílu je pouhým slabým odvarem, které funguje podstatně hůře než jakýkoliv pokus o humor. Poslední díl bude potřebovat opravdu silné vyústění, aby se z Mostu! nestala úplná bramboračka. ()

AnkaF

Tenhle díl byl divný kočko-pes. Jestli tvůrci chtěli končící seriál překlopit do vážnější roviny, chtělo to jiný střih, vynechat nevěrohodnou (ne)romantickou vedlejší linku Tondy a Blanky a udržet napětí. Z bosohlavcu s benzínem šel opravdový strach, ale překlopené nudle na Frantově hlavě byly jak z mateřské školky. Trochu se zdá, že ke konci došly autorům nápady, které střídá předvídatelně sterilní moralizování. Což je skoda ()

Frajer42

Další luxusní epizoda. Prušinovský opět předvádí dokonalý situační humor a luxusní hlášky, které bych snad nevymyslel dokonce ani já. Napětí mezi černými a plešárdy dokonale vygradovalo. Prušinovský a Kolečko jsou mé nové modly. Dokonale napsané a naprosto přirozeně zahrané. Jen tak dál kluci. Úžasný svěží vítr na upadající české scéně. Děkuji za prodloužení života! ()

Alagaesie

Roman je čurák. Schylovalo se k problému? Nepřišlo mi, že by Dáša byla pro okolí problém. „Je to otázka vkusu.“ Ne, tyvole, fakt divnej outfit. Rómové jsou dobrý... Plesk! „Promiň vole, musel jsem.“ Bělošku Chánov fakt rád přivítá... Tonda dostal rozum? Bez Franty by se Severka asi složila. Chudák farář. V autoservisu se člověk zraní hned – bylo vidět, že Eda má dobrý reflexy. „Ještě mi řekni, jestli je u tebe.“ „Ta kurva?" „Ne, brácha." Oukej... „Co vás tam v těch tísních učej?" Prázdná hospoda s problémem... Matka mě prachsprostě rozbila. Roman byl sráč. Veskrze nevtipnej, slabej díl. Dycky Severka! ()

• Písnička, která hraje na začátku epizody, je „Mosty“ od Lenky Filipové & Karla Zicha. Ve 12. minutě hraje „Born This Way“ od Maria Aragon. Na konci epizody hraje „Run To The Hills“ od Iron Maiden. (Duoscop)
  • Když Tonda (Filip František Červenka) oznamuje své matce (Jitka Čvančarová), že se vrátí do učňáku, její manžel Gerd (Fred Müller) to okomentuje slovy: „Tschechen brauchen doch keine Ausbildung, die sind eh faul.“ Volně přeloženo: „Češi stejně žádné vzdělání nepotřebují, vždyť jsou líní.“ (JariR)