Luděk neví, cigánská kapela hraje Wabiho Daňka, Eda je poprvé v životě ve vinárně, plešky si nechají narůst vlasy. Most čeká veliká událost, ve které bude v hlavní roli váza. (Česká televize)

Recenze (119)

Nechic

Takže sedmý díl nastaví akční děj a osmička to všechno uhladí? Tenhle díl byl dějově těžké zklamání. Sice hlášek a vtipů tam bylo víc než v díle předchozím, ale proč to muselo být tak prázdný. Luďana poslali do abnormálních nížin, cikány a plešky zas do abnormálních výšin. Šlo vymyslet asi kopec lepších i veselých zakončení, než tak prázdný happy end. ()

mira007

Řesit celý díl smrt a pohřeb nebylo vyvrcholení dle mého gusta, ale na druhou stranu musím dát čtyži hvězdy za poslední pětiminutovku ... prostě ta muzika v kombinaci s nějakou tou pointou mne přeci jen emocionálně zasáhla - dokonalý mix deprese, smutku, slz a optimismu, lidskosti a hravosti zároveň. ()

marhoul

Jo. Souhlas. Sedlo mi to celé. Líbí se mi, co se kolem toho děje, líbí se mi články v Reflexu, ze kterých se prvně dovídám, jak hezké město to kdysi bývalo, co všechno se tam zplundrovalo a díky seriálu můžu vidět, co z toho dneska zbylo. Tady nejde jenom o mezilidské vztahy, rasovou otázku a ekonomickou situaci lidí v Mostě, tady jde i o to, že stačilo cca 50let a bylo "vymalováno". A přestože diskuze už se vede, bojím se bojím, že tady se řešení těžko najde.. Nebo snad někdo udělá velikášské gesto a postaví nové, přijatelně vyhlížející město? Tvůrcům gratuluji. Tohle se vám vážně povedlo, ať už mají lidé názory jakékoli. Tak Dycky Most ! A DOST! ()

Johny44

Super rozjetej seriál a konec? Jako by se tvůrci zalekli, jestli to celý přeci jen nepřestřelili a tak udělali úlitbu Radě České televize. Místo toho popřeli sami sebe. Prostě buď mám koule nebo nemám. V posledním dílu je už autoři ani nehledali. Vypadá to, že než dopsali závěr, celé noci sjížděli filmy z dílny Bollywoodu. A přes den měli puštěnou Ulici, Pojišťovnu štěstí nebo Život na zámku. Koukat se na Nemocnici na kraji města, řek by si člověk " Hezky to ten Dietl napsal" Já si po 7 dílech Dycky Mostu říkám ´" si dělaj prd*el? Teda, bohužel už nedělaj !! ()

Clara

Je spousta seriálu u kterých si řeknete, bože proč tak dlouho, to by stačilo na film. A pak i filmy, co by stačily jen za zmínku. Ale to sem nepatří. Z Mostu chci víc, mrzi me, že skončil, ale tak to má být. Smekám, v nejlepším se má přestat, ale kde bylo to nejlepší? Tolik promarnenych nápadů, ovšem tento k něm nepatří. Pořád mám pocit, že to bylo málo. Neobyčejně obyčejný příběh lidi. A kolikrát ani neobyčejne nestačí. Tady jo, vlastně ne, chci víc!!! Díky za to, že to je- spojení spravnyho ceskyho humoru a důstojnosti. ()

• Písnička, která hraje v 18. minutě, je „Devil Inside“ od INXS. Ve 27. minutě hraje „Whorehouse Blues“ od Motörhead. Na konci epizody pak hraje „Don't Stop Believin'“ od Journey. (Duoscop)
  • Při Luďkově smuteční řeči před Severkou je v čase 44:30 záběr do publika, ve kterém je Luděk (Martin Hofmann). (afu)