V tomhle prequelu k Armádě mrtvých přemluví tajemná žena bankovního úředníka Dietera, aby jí pomohl vyloupit údajně nejbezpečnější sejfy v Evropě. (Netflix)

Recenze (214)

Wally

Taková oddychovka u které bych vypíchl nádhernou N. Emmanuel, skvěle zahraného 'troubu' v podání M. Schweighofera, pražské lokace a fakt, že když se děj odehrává v ČR, tak se tu mluví česky, když ve Francii, tak zní francouzština a ne všude poblbaná angličtina...za to palec nahoru a jedna hvězda...jinak bych dal jen dvě. Konec byl hloupý, ale s ohledem na Armádu mrtvých to asi nešlo jinak... ()

UhLee

(6,5/10). Matthias Schweighöfer (detail - hercovo příjmení nejde vyslovit jako příjmení filmového hrdiny) je ohromně talentovaný herec. Přesvědčil mě o tom už v mnoha projektech. Tady se dokonce posadil na režisérské křeslo. Vůbec se za to nemusí stydět. Armáda lupičů byl možná trochu zbytečný, ale přesto i zábavný akční film. Sledujeme příběh mé oblíbené postavy z Armády mrtvých. Jak se stal vrchním louskáčkem trezorů. Kdyby nešlo tuto postavu, tak se na tento origin vykašlu. Ovšem tady jsem tomu dal šanci a v první polovině filmu jsem rozhodně nelitoval. Je to hravé, zábavné a otvírání sejfů patřičně propracované. Ovšem v druhé půlce už pro diváka úspěch Sebastiana a přidají se k tomu ještě typická klišé. Českého diváka určitě potěší slyšet jeho rodný jazyka a v mém případě bylo až děsivé, jak si člověk navykne na angličtinu. Čeština mi pak přišla nepřirozená, ale jako dokreslení autenticity to je skvělý prvek. ()

Anderton

Rozpačitá kombinácia snahy o prequel, euro heist filmu s príťažlivou zápletkou a skvelými destináciami a príšerných dialógov. S dôrazom na tie dialógy, pretože tak mimo som sa pri počúvaní toho, čo hovoria z podstaty veci inteligentní ľudia, cítil zatiaľ najviac pri Mission: Impossible 2. Rozpačité momenty striedajú tie skvelé a častokrát sa tak deje v jednej sekvencii. Malo ísť o ten typ filmu, ktorý si radi opakovane pustíte pre vypustenie pary, ale prehnaná stopáž a vyššie zmienené postrehy, ktoré si asi všimnú mnohí diváci, vám v tom budú brániť. 50% ()

Krabak

Seriál absolutně o ničem. Hlavní postavy nudné, ploché, bez toho, aniž by si je divák něják oblíbil. V podstatě každá z hlavních postav mě tam nehorázně štvala. Ale když už to byl TOP tip na Netflixu, tak jsem se fakt musel podívat, co že je v této době vrcholem... Pokud tohle, tak je mi z toho dost špatně. Dále Tigran Hovnokimian, nebo jak se píše, se taky najebe všude. Já toho rádoby komika opravdu už nemohu vystát. Seriál měl dva plusy. První, že skončil, druhým byla animace těch sejfů.---> 15% ()

Zajímavosti (10)

• V prvních minutách může pozorný divák zaslechnout v originálním znění i češtinu (v kombinaci s němčinou), a to od ženy křičící na hlavního hrdinu (Matthias Schweighöfer), který se zatím z televize dozvídá o zombie apokalypse v Las Vegas, přestože se celá situace odehrává kdesi v Německu. Češtinu pak v hojném množství můžeme správně slyšet i během loupeže v Praze. (ArsenalEagle)
  • Jako centrála Interpolu, která se ve filmu nachází v Lyonu, posloužilo kongresové centrum na Vyšehradě. Natáčelo se i na jiných místech Prahy. (paragonb)