Reklama

Reklama

Zářijové číslo

  • USA The September Issue (více)
Trailer

Tento americký dokument nabízí divákům jedinečnou příležitost - pohlédnout do zákulisí příprav vydání jednoho z nejobsáhlejších čísel amerického módního časopisu Vogue, a také zblízka poznat jeho šéfredaktorku, „Madonnu" světové módy Annu Wintourovou.  Americký dokument R. J. Cutlera nabízí divákům jedinečnou možnost nahlédnout do zákulisí příprav podzimního speciálu slavného módního časopisu Vogue, v jehož čele stojí už dvacet let legendární šéfredaktorka Anna Wintourová. Toto tradiční zářijové číslo vážící skoro dvě kila, které si kupříkladu v roce 2007 koupilo třináct milionů čtenářů, patří k největším každoročním událostem v tisku. Anna Wintourová, jež náleží k nejvlivnějším postavám světa módy, doposud nikdy neumožnila filmařům, aby nahlédli pod pokličku práce jejího tvůrčího týmu na proslulém magazínu. O to větší zvědavost uvedení tohoto dokumentu provázelo. Premiéru měl na Sundance Film Festivalu 2009, kde získal jednu z cen. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (21)

Beagle 

všechny recenze uživatele

Spolu s jinými módně zákulisními filmy (jako "parodií" redakce Vogue Ďábel nosí Pradu, v němž Meryl překvapivě tak úplně nehraje Annu Wintour, nebo Životem objektivem Annie Leibowitz) mě Zářijové číslo jako milovníka lesklých stránek těchhle nehorázně drahých časopisů zcela uspokojilo. Nečekejte hluboké psychologické sondy do mysli Anny Wintour (i když toho na sobě někdy nechá znát docela dost), spíš zábavný, někdy sebeironický pohled do několika kanceláří na Times Square, v nichž se rozhoduje o osudu stovek milionů dolarů. O těch milionech, které příští sezónu padnou nejen za opět módní kožešiny v newyorských obchodech nebo páry bot v pařížských buticích. ()

Ant 

všechny recenze uživatele

Anna Wintour zdaleka není takový ďábel, jakého z ní film s Meryl Streep dělá. Samotný dokument nepřináší žádný extra poutavý příběh, je to pouze letmé nahlédnutí do tvorby jednoho čísla Vogue a života dvou hlavních žen tohoto módního gigantu. Nedokážu si představit, kdo by si koupil časopis, který má téměř 1000 stran a je odshora dolů pokrytý reklamami. A podobně prázdný je i tento dokument, akorát je dělán mnohem zábavnější formou. ()

Reklama

Kratoc 

všechny recenze uživatele

Mám rád dokumenty, které jsou z reálné života o věcech, které nás obklopují, ale do kterých je velmi těžké proniknout. A tenhle dokument to přesně přináší. Dostat se do prostředí módního průmyslu je pro běžného člověka těžko proveditelné a i když mi to osobně nic neříká, tak je zajímavé sledovat, jak lidé, kteří jsou špičkami v oboru, pracují. Anna na začátku drží řeč o tom, že běžní lidé pohlížejí na ty, kteří pracují v módním průmyslu jako na opravdu jednoduché a hloupé. Po shlédnutí tohoto dokumentu jsem nenašel nic, co by mi tento názor pomohlo opravit. Opravdu je zde mnoho lidí, kteří se pohybují mimo tuto realitu, ale stejně jako všude zde najdeme i spoustu opravdu chytrých a zapálených lidí. Faktem zůstává, že tato část lidského snažení (značky, modelky ...) mi zůstává naprosto cizí. Ale jako dokument hodnotím tento film kladně. P.S. Ovšem většina modelek pracujících ve Vogue (i jinde) vypadá, že do druhého dne pojde hlady. ()

fruity 

všechny recenze uživatele

Opravdu zajímavý dokument. Nicméně lidi, kteří stojí v čele vydavatelství časopisu Vogue jsou skutečně zvláštní jedinci. Nejvíce asi ten tlustej černoch co nechodí hrát tenis v normálních šortkách, ale má na sobě nějaké odporné tepláky od Ralpha Laurena, tričko od Versaceho a doplňky Louis Vutton. Vypadal v tom sice stejně nesourodě jak nějaký náš spoluobčan z tmavší čtvrti. Ale podle něj z toho vyzařuje jeho styl o který nemíní za žádných okolností přijít. Děkuji, ale budu asi dál "běžným" smrtelníkem a nakupovat v "běžných" obchodech. Jak oni posměšně říkají. V "Kmartu". ()

Anncovicka 

všechny recenze uživatele

Tento dokument rozhodně neocení každý, nicméně , jak píše jay are, pro fanouška módy je takřka povinností ho vidět ! Je snad snem každé milovnice módy (či milovníka ) být ,,přímo u toho" , když vzniká každoročně to nejtluštší číslo Vogue, které (s všemocnou Annou v čele, samozřejmě) určí, co se bude nosit a jaká kolekce naopak propadne na smetiště módních dějin. Někomu možná přijde řešení podobných věcí velice povchní, ovšem, přiznejme si, o tom, jak vypadáme, přemítáme všichni. Mnozí asi ne tak intenzivně, ale každý má holt jiné vášně. Jiní zas milují auta, jídlo a já nevím, co všechno. Každopádně při hodnocení by měl jít názor na m¨du stranou. Dokument je po všech stránkách výborně odvedenou prací, není příliš dlouhý a nezachází do extrémních detailů. Zkrátka je v něm jakási správná rovnováha. A tohle mu, bezohledu na náš postoj k odívání, nemůžeme upřít. ()

Galerie (15)

Zajímavosti (1)

  • Hoci bolo septembrové vydanie Vogue v roku 2009 najväčšie, s počtom stránok 840, septembrové z roku 2012 ho prekonalo o 76 strán na celkových 916. (Real Tom Hardy)

Reklama

Reklama