Reklama

Reklama

Kami no cuki

Trailer

Obsahy(1)

Umezawa Rika žije se svým manželem, ale nemají žádné děti, proto se Rika rozhodla, že si najde práci na poloviční úvazek. Začala pracovat v bance, kde si ji její klienti oblíbili a i její šéf ji chválí za odvedenou práci. Přesto se cítí prázdná a nespokojená, především kvůli manželovi, který o ni nejeví žádný zájem. Netrvá dlouho a tuhle prázdnotu se pokusí zaplnit mladším spolupracovníkem Kótou. Kromě poměru začne i zpronevěřovat peníze svých klientů. Kam tohle „naplňování prázdnoty srdce“ povede? (Zíza)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (3)

Cedr 

všechny recenze uživatele

Nečekaně poutavý Pale Moon díky skvělé režii a kameře vypadá mnohem lépe, než dvouhodinové drama o (zpro)nevěře má vůbec právo vypadat. Zasazení do poloviny devadesátých let se smyslem pro detail a přiměřenou porcí napětí posouvá na papíře nepříliš záživný námět do překvapivě chytlavých výšin. I přes solidní výkony napříč obsazením jde povětšinou stejně o one woman show Rie Miyazawy. 9/10 ()

Vardara 

všechny recenze uživatele

O ženě, která chtěla vše a také to chvíli měla, než přišla ledová sprcha, ale i s tou se v závěru vypořádala. V podstatě příběh o tom, jak se vymanit z ubíjejícího stereotypu, hrdinka v tomto případě zvolila svéráznou metodu. Kladně hodnotím i její milenecký vztah s mladým studentem. Byl mezi nimi poměrně velký věkový rozdíl, ale sehráli to výborně. ()

Reklama

Vavča 

všechny recenze uživatele

Nevyzpytatelné jsou cesty divácké přízně, snímek co pobral 30 cen, v Japonsku vydělal 900 000 000 yenů. Přitom je to spíše drama v pomalém tempu s občasnými hudebními pasážemi beze slov. Diváci zjevně dokáží sympatizovat s hlavní antisystémovou hrdinkou, která po svém pojímá práci i manželství. V hlavní roli bankovní úřednice (Rie Mijazawa), která hledá sebe, svobodu a pokoj s minulostí. Fascinující trip, který je trošku náročnější na pozornost, ale radím Vám to vydržte, začne přituhovat ve druhé polovině filmu a dočkáte se spektakulárního finále a katarze. Nebýt nekulturních hňupů z naší tzv. finanční elity, mohl jsem jeden z nejdůležitějších snímků roku 2014 vidět mnohem dříve, a nedělat nedobrovolně soukromého filmového historika/recenzenta na volné noze již desátým rokem. Kdy se konečně přiblížíme kulturně Maďarsku a Polsku? Tam totiž existuje cílená snaha (dobře financovaná) poznávat současný asijský film pravidelně po celý rok, sezónu za sezónou. ()

Galerie (7)

Reklama

Reklama