Recenze (15)
Gepard (1963)
Zatiaľ najslabší Visconti pre mňa. 3 - jedine za estetické kvality filmu a Burta Lancastera. Hudba NINO ROTA, tak isto sklamanie !
8 1/2 ženy (1999)
Greenway-a mam rad, aj s jeho bizarnostami. Aj ked 8 a pol zeny je bez Nymana a jeho vybornej hudby asi ako Vlacil bez Lisku.
Zatracení (1988)
Môj prakticky prvý Tarr (ak nepočítam prvých 20 minút Werckeimesterovy harmonie). Na prvý krát sa tomuto maďarskému režisérovi podarilo dostať moju myseľ niekde, kam rád občas zájdem, ale málokedy sám poznám cestu. Audiovizuálne veľmi presné dielo. Myslím že málokto vie vytvoriť také úžasné momenty, akých sa tu nájde viac než dosť, a pritom to vyzerá tak jednoducho ;-) Aj keď na záver si nemožem pomôcť, miestami mi to pripominálo skôr NOSTALGIU než STALKERa, ale len veľmi, veeľmi zľahka...
Werckmeisterovy harmonie (2000)
Pri prvej nasteve velryby som zazival "dojatie" podobne tomu, ktore som zazil v detstve ked ET volal domu ;-)
Jako v zrcadle (1961)
Všetko už bolo asi napisané, ... ešte možno treba spomenúť, že Sarabande od J.S.Bach tam zapadol ako prdel do šerblíka. Mrazivý zážitok !!!