Recenze (69)
Muse: Absolution Tour (2005) (koncert)
Pěkný koncert ale na genialitu HAARP to nemá.
Muse: HAARP (2008) (koncert)
Kdo neviděl, neuvěří. Taky jsem nevěřil, že by koncert mé oblíbené kapely mohl být tak geniální a zasloužil si tak vysoké hodnocení. Ale opravdu....zaslouží. Celý záznam jsem čučel na Bellamyho genialitu a kochal se. Na závěr jsem se málem rozplakal, že jsem tam nebyl naživo. 110%
Lítám v tom (2009)
Celou dobu jsem chtěl dát 4, ale konec filmu byl naprosto dokonalý. Nemám rád Clooneyho, ale zahrál skvěle. Reitman se pomalu ale jistě propracovává do mé Top Ten režisérů. 90%
Sherlock Holmes (2009)
Můj oblíbený herec Robert Downey Jr. a rukopis Guye Ritchieho udělaly z Sherlocka Holmese skvělou podívanou. Výtečně jsem se pobavil a o to tady šlo, ne? :-)
Avatar (2009)
Počáteční orgasmus z vizuálních orgií rychle vyprchá a co zbyde pak. Velice NUDNÝ a klišovitý blockbuster, jakých máme v kině za rok desítky. Cameron to ale umí prodat.
Psychoville (2009) (seriál)
Po klasice League of Gentleman se tahle partička pustila do dalšího geniálního seriálu, který se jim opět podařil na výbornou.
Liga gentlemanů (1999) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Tihle pánové předvádí přesně takový černý britský humor, jaký mám rád. "Hello, hello. What's going on?What's all this shouting? We'll have no trouble here. " Moje nejoblíbenější postavy : pan veterinář Chinnery, Edward a Tubbs :-)
Zkáza spolku gentlemanů (2005)
Příjemné rozloučení s mým oblíbeným seriálem. Některé postavy mi budou chybět. Bez znalosti seriálu moc nedoporučuju.
Veřejní nepřátelé (2009)
Skvěle natočené se skvělými herci ale strašná NUDA.
Idioti (1998)
Hodně intenzivní filmový zážitek. Trier opět provokuje a pokládá otázky, na které si musíme odpověď najít sami. Každý máme v sobě svého idiota.