Recenze (16)
Bruno (2009)
Naprostá blbost! Regulérní gay porno! Naprosto nevhodné pro hetero diváky!
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Tenhle díl je ještě lepší než předchozí. Celý boj o záchranu země se rozpoutá znovu!
Transformers (2007)
Super filmík! Všechno je to o robotech. Dobrý versus špatný.
Hlad (2008)
Příšerně brutální film! Někdy jsem při něm málem usnul např. když jsem se dívál, jak bachař uklízí chodbu plnou výkalů, trvá to snad celou věčnost!
Eurotrip (2004)
Dle mého, je to jedna z nejlepších komedií, co byla doposud natočena. Nejúžasnější se mi zdá námět, který spočívá v cestě do evropy. To by ovšem neznamenalo nic, pokud by to nebylo proloženo spoustou zábavných scének.
Ocelový orel (1986)
Tento první díl Železného orla je dle mého mínění úplně best. S každým dalším dílem kvalita klesá. Vše je to o klukovi, který líta potají se svím otcem v F-16. Následně se jeho otec dostane do zajetí a jeho syn ho letí zachránit. Vše ovšem dopadne dobře a tatínek se synáčkem se vrátí domů. Pro ty co mají rádi letadýlka, nebo pro ty co se v mládí toužili stát piloty, je to naprosto úžasný film!