Recenze (3 457)
Klub poslední naděje (2013)
Tak hlavně mě překvapil Matthew McConaughey, který se své role zhostil naprosto dokonale (a vypadá zcela nechutně vyhuble). Neviděl jsem s ním mnoho filmů, ale z toho, co si pamatuju, tady podává snad svůj nejlepší herecký výkon. Z tohoto hlediska nelze opomenout ani Jareda Leta v roli Rayon. Na filmu se mi především líbilo to, že nesklouzl k typické hollywoodské patetické slátanině, ale vydal se cestou zcela jinou. I když je Ron Woodroof 'redneck' jak se patří, po zjištění, že má AIDS (a klasickém postupu odmítavá fáze etc.) se rozhodne nepoddat se, ale vzít otěže do svých rukou a vydat se do boje proti FDA (americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv). Lidé v tomto úřadu totiž nehledí na blaho umírajících pacientů, ale na blaho výdělků preferovaných farmakologických firem. Tak proč lidem s AIDS nezačít opravdu pomáhat a zároveň si trochu vydělat, že? :) Silné 3,5*!
Sherlock Uncovered (2012)
Příjemný film o filmu (či seriálu, chcete-li). Nedozvíme se samozřejmě nic zajímavého, ale co mě pobavilo, byly ukázky některých vychytávek.
The Romance of Transportation in Canada (1952)
Takový shrnující průlet vývojem dopravy v Kanadě - ovšem trochu jiným způsobem. ;)
Biting Elbows: The Stampede (2011) (hudební videoklip)
First-person videoklip kapely Biting elbows, který dějově předchází známějšímu songu Bad motherfucker.
Biting Elbows: Dope Fiend Massacre (2010) (hudební videoklip)
Takový běžný klip kapely Biting elbows.
Biting Elbows: Bad Motherfucker (2013) (hudební videoklip)
Našlapaný first-person videoklip kapely Biting elbows.
Pérák (2013) (studentský film)
Tak tu "strach a tíseň" jsem tedy nepocítil. Podivné postsynchrony mi kazily celkový dojem. Hudba v pokresu sice dobrá, ale Péráka samotného málo. Ano, je to studentský film - ovšem právě proto bych (navíc s tímto tématem) od něj čekal více originality.
Patinoire (1962)
Zajímavý svižný dokumentární kraťas o tom, co všechno lze provádět na kluzišti.
Unlocking Sherlock (2010)
Sice se jedná o přihřívání vlastní polívčičky ze strany autorů seriálu, ale je to uděláno zajímavě a efektivně.
Jsem pro lidskou tvář (1969)
Kraťoučký (a lehce umělecký či chcete-li experimentální) pohled na postavu třetí živé pochodně - Evžena Plocka.