Recenze (13)
Sex ve městě 2 (2010)
Seriál miluju, o filmech to říct nemůžu. Jednička byla nicméně o chlup lepší, tohle se nepovedlo vůbec. Ale líbí se mi nápad 2 days off / week, za to ta hvězda :)
Avengers (2012)
noooo, tak kdyby byly takhle akční i zápasy Gambrinus ligy, tak sedím u telky s Pamperskou, abych náhodou nemusela na záchod a o nic nepřišla
Tanečník (2000)
Tanec a hudba na pět hvězd, taneční scény jsem si fakt užívala a toilet dance mě inspiroval - hledám místnost, kde jsou záchodové mísy takhle pěkně vedle sebe bez kabinek, a hned to prubnu :P Příběh a herecké výkony průměrné...