Recenze (13)
Diktátor (2012)
Pro mně osobně nejlepší Cohen, naprostá bomba, zasmál jsem se, odpočinul si, tak to má být.
Stalker (1979)
Naprostá srdcovka, hodnotím neobjektivně, přiznávám se bez mučení :-)
Avengers (2012)
Ne, ne, ne a ještě jednou ne. Po přečtení zdejších nadšených komentářů jsem se na ten film těšil. A to i přes to, že mezi své favority počítám pouze Iron Mana, Nicka Furyho a při zavřeném oku Lokiho a Hulka. A právě kvůli nim dávám 3 hvězdy. Lehce nadprůměrný, přehypovaný titul, ze kterého si všichni kolem mně sedli na zadek. Pro mne osobně to je ale jen "docela dobrý" blockbuster.