Deníček (6)
Sluzba ve spitale a marathon Princezny Fantaghiro v nemcine
Me mladi! Pribeh divky, ktery me v detstvi do znacne miry formoval: ach jak ja chtela byt tou neohrozenou bojovnici, co jezdi na koni po lesich a do ktere se zamiluje kazdy princ, ktereho potka?
S postupem casu musim seznat, ze ma tahle serie celou radu vtipnych momentu: Kata Brozova, ktere se dvori Jan Kraus, kteremu vyrobili umely meganos. Pavel Zednicek, ktery ktery suverenne odmitne pomoct babe zapadle pod korenem (!), ale kdyz se vynori z vody jakasi divnozena a ukaze prsa, uz neodola a jde se utopit. Princezna Fantaghiro, ktera vsude beha s zivou husou v ranci. Princ, ktery se zamiloval do Fantaghirinych oci, ale nevi, jestli je to holka nebo kluk, tak ji misto na souboj vyzve na zavod v plavani - aby ji videl nahou. General, ktereho necha carodejnice zkamenet - a hned vznikne boj, kdo si ho postavi na zahradku...
Asi si zase necham chvili zdat o princi Romualdovi :)
Chci videt:
Shlednuto od minula: Donnie Darko - super, Amadeus - co na tom vsichni vidi? fakt se mi ten film nelibil, nebavil me a vubec...
Chci videt:
Donnie Darko... nejak jsem o tomto filmu nevedela, ze existuje, ale zni to hodne zajimave.
Dale: Jakobuv zebrik, Maratonec, Podivna nemocnice, Pavilon c.6, Hlidac plaze v zimnim obdobi, Pohled spolecnosti Paralax, Zanik samoty Berhof, Den kobylek, Hrob svetlusek, Amadeus, Pianista, La dolce vita, Hotel Rwanda, Amores perros, Sloni muz, Zbesilost v srdci, 2001-Vesmirna odyssea, Hledani Vivian Maier.
Shlednuto od minula: Princezna Mononoke-nuda, Volny pad - dost dobry! ale ne skvely
...
Nejhorsi rande? Ve 13 me vzal kluk do kina. Ze jako to bude prekvapeni. Kamenak 2! Od te doby jsme se nevideli.
Chci videt:
Jakobuv zebrik, Maratonec, Pohled spolecnosti Paralax, Volny pad, Amadeus, Pianista, La dolce vita, Hotel Rwanda, Hrob svetlusek, Zanik samoty Berhof, Slonni muz, Vsichni dobri rodaci, 2001- Vesmirna odyssea, Ida
myšlenka dne
Některé filmy jsou tak špatné, že si ani ten odpad! nezaslouží