Poslední recenze (178)
Lístku, leť (2013) (seriál)
No, je to hezky udělané, a moře za slunečného dne je krásné vždycky. Námět jako v Přílivu pokladů, ráno moře vynese na pláž nějaký bordel, krab to vytřídí a co se mu nehodí, mrskne modrému lišákovi do podpalubí. Ten si s tím pak vyhraje. Úplně mě to zápletkou ale jako nenadchlo.
Tajný život kluků (2015) (seriál)
Po nějakých dalších dílech musím hvězdu ještě ubrat. Je to prostě blbé. Ale tak je tam holka, homosexuál, černoch, dítě s Downovým syndromem a nejspíš časem ještě někdo odhalí, že se potřebuje přeoperovat na druhé pohlaví. Takže asi cajk.
Top Wing: Ptačí kadeti (2017) (seriál)
Strašná kravina, kde kuřata používají křídla jako ruce a když mají letět, levitují jakýmsi podivným delfíním pohybem nebo použijí nějaké tryskoletadlo. Dle osvědčeného vzoru psí patroly každý člen gangu musí na Ryderův, chci říci velitelův pokyn něco nevtipného zahlásit, čímž se natahuje čas. Plavčík David Prasehof byla už jen taková třešnička na tomto nadbytečném shnilém dortu.