Poslední recenze (405)
Bungó Stray Dogs (2016) (seriál)
Ufňukaného hlavního hrdinu s nestále stejnými flashbacky do minulosti nemůžu vystát, takže to skládám po 4 epizodě.
Osada - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
Kolečko si asi při psaní scénáře pouštěl Bláznovu ukolébavku a pak to nějak skončilo v seriálu.
Osada - Epizoda 5 (2023) (epizoda)
Po první epizodě to tedy byl brutální sešup. Opravdu nechápu, proč museli s Osadou udělat toto. Naprostá přehlídka trapnosti.
Poslední deníček (7)
MFDF Jihlava 2021 pokračování
V rámci letošního ročníku festivalu jsem viděla celkem 28 filmů: Jak to mám ráda, Tmavě červený les, Gorbačov. Ráj, Bez touhy skrývat se, Z divokého moře, 1970, Dobré světlo, dobrý vzduch, V paprscích slunce, Zaslíbená země, Delphininy modlitby, Ted K, Santelmo, Cesta za temným světlem, Země je modrá jako pomeranč, Tabu menstruace, Lamačky kamene, Okouzlení, Bratrství, Storia di B., Italo Disco, Al Amari, Houba mluví, Rozhraní, Jednotřídka, Očista, Zákon lásky, Opouštět Počátky, I když mi nerozumíte.
Film s nejlepšími vizuály - Tmavě červený les
Film, co mě nejvíc dojal - Delphininy modlitby
Film, co mě nejvíc naštval - Zákon lásky
Největší zklamání - Dobré světlo, dobrý vzduch, Ted K
Největší překvapení - Očista, Opouštět Počátky
Zatímco minulý rok jsem měla největší radost z korejských a čínských dokumentů, letos mě nejvíc nadchla Itálie a příjemně překvapilo Česko.