Recenze (85)
Božské děti (1997)
Takové jednoduché a prosté téma..jedny boty...a tak krásný a čistý film...
Lucky Louie (2006) (seriál)
Co víc říct, prostě bomba!
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Moje těžká srdcovka. Ač znám každí díl nazpamět , směju se vždycky jak blázen. A paradoxně, čím víc je to stupidnějsí, tím víc mě to baví.
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Většinou by seriál měl mít maximálně 4 série, dle mého názoru. Ovšem Sopránovi mě nepřestali bavit ani při té šesté. Svým způsobem jsem se s tou rodinou sžila, tak nějak ten příběh sám plynul a strašně mě mrzelo, když jsem koukala na poslední díl. A Tony, Tony byl prostě top, jednou ve mně probudí sympatie a najednou, nějakým svým počinem nebo názorem ve mně vyvolá vlnu negativismu, dost rozporuplná postava. Prostě legendary...
Zlo mezi námi (2003)
Na začátek čekáte, že je Erik sadistický a zlý. Ale v průběhu filmu na něj změníte názor. Strašně jsem Erikovi držela pěsti a vyplatilo se. Jsem ráda za pozitivní konec, čekala jsem spíš na závěr nějakou pořádnuo a brutální tečku. Ovšem, když to vezmeme z toho reálného a skutečného hlediska. Nějak mi uniká, jak tyhle zvrhlosti mohly unikat učitelům a dalším dospělým složkám.To mi přijde tak nějak nedomyšleno.