Recenze (28)
Hvězdná brána: Archa pravdy (2008)
Paráda!!
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Skvělé pokračování prvního dílu, sice lehčí vykrádačka, ale přesto stejně povedené, viděno mnoho a mnohokrát...
Sám doma (1990)
Některé filmy jsem viděl už 150x a pořád mě dokáží pobavit¸ tohle je klasicý případ!
Mamma Mia! (2008)
Kýčovitá záležitost nemající s uměním moc společného - ovšem mající větší návštěvnost než Temný Rytíř - aneb vítejte v ČR :(
Temný rytíř (2008)
Na film jsem se těšil hrozně dlouho, nakonec se mi ho dostalo na poslední chvíli na velkém plátně a jako vizitka k filmu řeknu jen toto: Když po 2,5 hodinách naběhly závěrečné titulky, myslel jsem, že je film teprve v půlce.... :-)
Panika (2001)
Viděl jsem útržky každých 10 minut a bylo to pořád stejné, to není dobré....
Wanted (2008)
Před chvílí jsem přišel z kina a vzhledem k tomu že jsem byl po celou dobu trvání filmu asi jen 2X vytržen z úžasu a běhu filmu abych do něj pak snadno vlkouzl zpět - tomu říkám umění a dávám za 5!
Hranice života (2005)
Psychedelické, nevšední zážitek, krásné pocity na konci jako u filmů typu Memento, Fight Club atd.. Perfektní kamera, velmi strhující - gurmáni se tady dočkají hodů. Puritáni budou lkát, že forma zvítězila nad obsahem - já říkám že není vždy potřeba diváka "vodit za ručičku"! A navíc, v kterých filmech dostane divák konečně možnost zapojit svoji fantazii a nejen slepě přejímat od A do Z...
Krajní meze (1995) (seriál)
Dávám pět celých za originalitu, dokonalou pointu na konci seriálu a dechberoucí hlas Radovana Lukavského. Jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděl a navíc i po sedmi sériích (je jasné, že v hromadě hub nebudou všichni křemeňáci) se kvalita stále skvěle drží. Často se najde díl, který donutí zapřemýšlet nejen nad lidmi okolo ale i nad sebou samým..
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Je to sice matlanina všech možných věcí dohromady, ale vcelku je to příjemné a dá se na to koukat. Spousta různých pohledů celkem dobře spojených. Ale ten konec je "naprostej úlet"!