Recenze (173)
Hon na lišku (2014)
Herecky zajimava nuda. Dlouhe hluboke zabery, ktery me skoro zabili.
Birdman (2014)
Nudny divadelni dramo, ktery jenom klouze okolo zabavnych tematu. V kostce ostre nastavuje zrcadla, kopiruje Woodyho Allena a vsechno prijemny vysumi behem prvni pul hodinky. 119 minut bylo nekonecnejch. Norton vede.
Whiplash (2014)
Velky prekvapko hlavne pro me, jeste pred tejdnem bych nerek, ze me takhle chytne hudebni dramo!
Equalizer (2014)
Muz v ohni 2!!!
Kód Enigmy (2014)
Velice prijemne, sugestivni, zabavny dialogy a trochu jako cista duse, ale vic teplejsi :-) Benedict je božan. Desplat valel.
Grandhotel Budapešť (2014)
Uzasna jizda
Temný případ (2014) (seriál)
Labuznicky, opet vyhrava forma nad obsahem, ale skvela nihilisticka podivana.
Interstellar (2014)
Nuda. Z ucty k Nolanovi nepujdu pod tri hvezdy.
Železná srdce (2014)
Klasicka fajnovka ve stylu vojina ryana, nic vic.
John Wick (2014)
Pekelna jizda na pocest malemu stenatku, krasna oldshool pokoukana a dukaz, ze Keanu jeste nezapomnel jak se vapni kurnik!