Recenze (138)
Víly z Inisherinu (2022)
Můj oblíbený McDonagh, nemohla jsem si pomoct, ale viděla jsem v tom celou dobu divadlo. Trošku ponuré, ale nechyběl jeho černý humor a krásný závěr.
1917 (2019)
V UK všude reklama na tento film, autobusy, ulice - přece jen jsou na své válečné hrdiny pyšní, natěšená jak babka na důchod jsem k filmu zasedla, ale zklamal mě, začátek super...konec uvadal. A některé pochody byli typicky britské - nikoho neurazim...
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
můj šálek kávy - kdo má rád Krobota a jeho specifický smysl pro humor ať neváhá...lámala jsem se smíchy v pase a Jaroušek Plesl - no, to je zlatíííčko.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Neviděla jsem první díl, ale musím říct, že druhý mě dostal, smála jsem se skoro celý film. Na depku super, Groo je prostě nunin...i slza mi skápla..ale nechci spoilerovat. Nicméně mohu doporučit všem, kdo se chtějí pobavit. A hlavně ta 8o. hudba, pro milovníky je to třešnička na dortu.
Pustina (2016) (seriál)
začátek nájezd, ten konec mě trošku zklamal, chybělo mi tam pár dovysvětlení.
Utta Danella: Ženy ze zámku (2004) (TV film)
Druhá hvězdička za Florianovy oči ;o)))
Červená růže (2014)
Film kombinuje skutečné záběry lidí z roku 2009, kdy chtěli změnit režim, který je v Íránu a pochybovali o pravosti voleb prezidenta, s příběhem, který se opravdu mohl stát, íránský režim je tvrdý proti všem, kteří se protiví....
Nebe padá (2000)
Febiofest 2015 // film uvedl představitel Wilhelma, film sleduje osudy dvou děvčátek, kterých se ujal strýc a teta, zprvu je humorný avšak na konci Vás dojme k slzám.
Čarovný les (2014)
Febiofest 2015...hodina prvni hezkeee hodina druha utrpeni
Profesionál (1981)
výborná hudba, děj, šaramantní Jean-Paul, Robert Hossein...skvělý film