Recenze (147)
Vzhůru do oblak (2009)
Pobavilo,rozněžnilo a vrátilo o 20let zpět...:-)
Hodina klavíru (2007) (TV film)
Hodně povedený Tv film o problému,který se často neukazuje,ale je velice rozšířený ve společnosti...
Slepé prase chce létat (2008)
Nevím,usnula jsem,tak snad příště,nebo radši už né...
Intimita (2001)
Film o osamocení,o životě s někým bez života,o touze to změnit...o strachu ze samoty,ztráty blízkých...to vše v kombinaci s velice intimnímy okamžiky.Pro mě jasný závěr,proto 3 hvězdy.
Poslední vlak (2006)
Hodně silný příběh poslední cesty směr Osvětim.Tento snímek má pro mě obrovskou sílu a snažím se přemýšlet o tom,jak strašná to byla doba...Je dobře,že filmy s tímto tématem se stále točí,nebo´t jsme neponaučitelní,jen kolik válečných konfliktů probíhá ve světě v této době...
Milionář z chatrče (2008)
Pohádka z Bollywoodu...zajímavá kamera a hudba,ale pro mě víc nic.
Spalovač mrtvol (1968)
Skvělý R.Hrušínský hrál tak věrohodně,že kdyby jeho práce nebyla téměř na dně společnosti,každý by chtěl žít prací jako on...
Kmotr III (1990)
Nádhera,nemám co dodat,jsem maximálně spokojená...
Svědomí Denisy Klánové (2009) (TV film)
Útok na nejnižší city....:-(((
Nikdo se nebude smát (1965)
Právě jsem dočetla Směšné lásky,tak mám celý příběh v živé paměti,myslím že se zfilmování podařilo a pan Kundera může být spokojený.Horší je to se lží,která se objevila v Respektu -tu nám p.Kundera neodpustí a já s ním naprosto souhlasím a za tu nehoráznost se stydím!