Armádní kapitánka musí využít svůj dlouholetý taktický výcvik a vojenské zkušenosti, když vzdálenou stanici pro zachycování raket, které velí, ohrožuje souběžný koordinovaný útok. (LUKICKK)

Recenze (131)

JohnSmith

Tak tohle snad u Netflixu nemohli myslet vážně. Oprášit šablonu Smrtonosné pasti, dodat ženskou hrdinku, co má 40 kilo i s postelí a likviduje metrákové borce. K tomu minimum akce, která je fakt špatná. Jo a zápletka společně s traumatem hlavní hrdinky je už fakt mazec. Takže jedna hvězda za prodejce televizí, který je jediný, kdo za něco stojí. ()

iXtr3m3

Die Hard pre ženy na úrovni niekdajších Dudikoffovských céčkarin? V časoch minulých možno fajn vec, v časoch súčasných trestuhodné. Elsa Pataky má fyzické schopnosti, ktoré by sa dali využiť lepšie, Luke Bracey hral debila, ostatní nestáli za reč. Dej sa odohráva v podstate v jednej miestosti, to čo vyzeralo v úvodných minútach zaujímavo sa pomaly dostáva do polohy takmer paródie a to nielen v momentoch, kedy na scénu nabehne Elsyn manžel, dokonca mu venovali potitulkovú scénu, wtf? Zabitý čas, stačilo trošku viac snahy a mohlo to vyskočiť aj na tri hviezdy, ale takto veľmi slabé dve. ()

Spiker01

Příběh je hloupoučký, akční scény nakonec ne tak zajímavé a odehrává se to vesměs v jednom interiéru s kupou no name postav za monitorem, ale...Elsa Pataky je sympatická, má to 90 minut (u Netflixu přímo nevídané) a je to poměrně zábavné sledovat a člověk si naladí 80s vibe se vším dobrým i zlým. Jasně, nejedná se o žádný skvost, ovšem v katalogu Netflixu o něco lepší kousek a to šílené hodnocení mě vyloženě šokuje. Za mě mdlá sedmička. ()

Arsenal83

15-kilová Elsa Pataky sa hrá na drsňáčku a dokonca jednoručkou dokáže preskakovať z jednej kovovej rúry na druhú, hoc je aj 5 metrov ďaleko. Zranenú ruku si oblepila páskou na koberce, tak prečo by to nešlo. Sci-fi je aj samotný pohyb rakiet, ktorý popiera všetky zákony fyziky. Takú trajektóriu som nevidel ani v animákoch typu Tom a Jerry. ()

sedm.1

Parné, nedělní odpoledne, odlehlá luxusní farma, kdesi v Austrálii. Obrovská veranda, na níž sedí majitelé onoho pozemku, manželé Hemsworthovi. Užívají si zde při kávě po delší době společně strávený čas, když tu náhle Elsa povídá: ,,Ty, Chrisi, když jsi v tuhle chvíli taková akční megastar, vlastně v současné době možná vůbec ta největší, sežeň mi taky nějakou tu roli,,. Chris chvíli mlčí, jelikož jde ale již o manželstvím protřelého chlapíka, uvědomí si, že pokud bude chtít mít klid, odpověď se mu nabízí jen jedna jediná: ,,Není problém, miláčku, a v čem by sis chtěla vlastně zahrát?,,. Překvapená Elsa zaváhá, ale vzápětí si je jistá: ,,Jelikož spolu vážně dost cvičíme, chtěla bych využít své na ženskou opravdu vypracované muskulatury, tak nějakým pořádný akčňáčkem bych jistě nepohrdla,,. Chris se zapotil ještě víc, ale protože ví, že nemá moc na výběr, odchází pro telefon a volá svému agentovi: ,, Čoveče, chlape, jsem v úzkých, neměl bys na skladě nějakou akcičku pro mou ženu?,,. Agentova reakce byla ovšem vyloženě rychlá a nečekaná, pro Chrise ovšem velmi pozitivní: ,,Ty bláho, Chrisi, to je náhoda, jeden takový scénář mi tu zrovna leží na stole. Ale je to strašná sračka, tak nevím,,. ,,Ale já vím,, , odpoví vzápětí Chris, ,,hned mi ho pošli, starý se bude určitě líbit, já budu mít klid, a kdyby frflala, že je to sračka, řeknu jí, že si tam s ní hodím nějaký menší cameo, a to spolkne i s navijákem,,. A tak vznikl Interceptor. Béčková sračka, na které toho pozitivního nelze příliš najít. Elsa tedy sice očividně s Chrisem toho času v posilovně strávila více než dost, ovšem krom toho by měla tedy ještě určitě navštěvovat i kursy herectví, jelikož i na celkovou úroveň tohoto filmu je její výkon více než nepřesvědčivý, a o choreografii jejích akčních výstupů pak ani nemluvě, takže by to chtělo i krapet více toho tréninku na žíněnce, a vlastně ani její ksicht není zrovna výhra v tombole, minimálně tedy co se výraznosti týče. Bohužel pak ale ani ostatní zúčastnění herci toho moc nezachraňují, k jejich plusu snad lze jen připočíst, že v těch svých nudných a tuctových postavách toho příliš udělat ale ani nešlo. Co se týče zápletky, těžko jí popsat jinak, než jako laciný, zatraceně předvídatelný vývar, s logikou urážející snad i ostatní podobně naivní béčka, o finále radši ani nemluvě, to jsem i přes veškerou mou toleranci dával fakt jen s obtížemi. Akce je pak sice poměrně dost, ale jak už jsem zmiňoval, veškeré osobní souboje působí doslova jak ze zpomaleného tréninku nějakých žáčků, alespoň tedy že střelba není tak podprůměrná a celkově je docela drsná a krvavá. Kategorie jako atmosféra, napětí, emoce, nic z toho se tu každopádně nevyskytuje, a tak ve výsledku mohu jen konstatovat, že Chris má doma nyní možná od Elsy klid, na druhou stranu, zdali má ovšem Elsa alespoň nějakou úctu k sobě samé, musela dát doma Chrisovi po tomto projektu pořádnou čočku, do čeho že jí to navez. A jen tak mimochodem, Chrisova camea tu jsou totálně nevhodná, trapná a účastnit se tohoto fláku se tímto způsobem jakože fakt neměl. () (méně) (více)

• Hoci v titulkoch uvedený nie je, ruského ostreľovača z ponorky stvárnil Sam Hargrave, kaskadér a režisér filmu Vyproštění (2020). V titulkoch je uvedený len ako konzultant. (johnsnow)
  • Malé cameo si jako prodejce televizoru zahrál manžel Elsy Pataky Chris Hemsworth. V polovině závěrečných titulků je také vidět, jak leží na masážním křesle. (DJMaroko)