Debbie řeší každodenní starosti mámy v Los Angeles a Peter si naplno užívá New York. Když si ale tihle nejlepší kamarádi prohodí na týden role, všechno je rázem jinak. (Netflix)

Recenze (95)

Ben Nevis

Problém romantických komedií je v předvídavostí děje. Od první minuty víme, kdo s kým skončí. Liší se to jenom zajímavostí harantů (čím nemocnější, tím lepší) a věkem protagonistů. U tohoto filmu je problém i nesmyslnost zápletky. Ona má hluboko do kapsy, ale účetnický kurz si jde udělat na druhý konec USA. Haranta může hlídat kdokoliv, jak se později ukáže. Takže od začátku do konce zbytečný film, průměrně koukatelný. ()

Zoufale plochý romkom plný klišé navíc s nulovou chemií mezi ústřední dvojicí. Úsměvné momenty by se daly spočitat na prstech jedné ruky a těch romantických je ještě méně. Reese je pořád docela sladká i před padesátkou (dokonce i když se chová v závěru jako kráva) ovšem Kutcherovi se to úplně říct nedá. On sice zestárnul, ale na to any hrál “dospělé” role mu chybí charisma a v tomhle případě je jeho obsazení krokem vedle…40% ()

Aljak

Nemôžem si pomôcť, ale mne príde tento film úplne old school, akoby spred 15 rokov, kedy takéto filmy výslovne leteli (a ja som ich vtedy fakt že žral). Asi každému bolo jasné, kam sa bude napokon posúvať celý priateľský vzťah medzi Petrom a Debbie. Na zamyslenie zostáva, že prečo im to trvalo tak dlho? Inak čo sa týka prevedenia, tak príbeh ma celkom bavil a napriek klišovitosti má celkom vydarený dej a aj spád. Dialógy sem tam veľmi príjemné, ale niektoré aj tak trochu trápne. Akurát mi po celý čas vŕtal v hlave ten 3-hodinový časový posun medzi LA a NY, ktorý tu akoby ani nebol zakomponovaný. Každopádne, Ashton a Reese ma bavili, takže napokon 3* ()

AndrewNewman

Kto čaká salvy smiechu, bude maximálne sklamaný a film skrečuje zrejme už v polovici, ak nie skôr. Najviac ma však sklamalo to, že hlavní aktéri boli spolu na scéne asi 5 minút z celej prestrelenej stopáže. A to je pritom hlavným lákadlom filmu celkom fajn chémia medzi Witherspoonkou a Kutcherom. Toto je jeden z tých filmov od Netflixu, ktorý by ste našli v ponuke televízie DOMA. Akurát bez známych hereckých hviezd. ()

Marze

Neni to ani romance, ani komedie. Neni tu co byste nevideli jinde.Obsazeni je zname, ale bez jiskry. Predvidatelne, bez chemie mezi sarmerem a ackovkou. Nadsamec se me ale zdal mimoradne osklivy, ale zenske publikum bude mit mozna jiny nazor. Film byl pro me zabavny pro nadurodu podivnych lidi v nem. ()

• Ve filmu zazní řada písní skupiny The Cars ze 70. a 80. let. (KGBelik)
  • Film sa natáčal v New Yorku, hlavne v Brooklyne, od 4. októbra do 12. novembra 2021. (Arsenal83)