Úspěšný armádní inženýr (Bradley Cooper) se vrací na rodný ostrov na Hawai, na místo svých největších kariérních úspěchů. Znovu se zde setkává se svoji dávnou láskou Tracy (Rachel McAdams), ale zároveň se postupně zamilovává do své nové kolegyně (Emma Stone). (Cinemart)

Recenze (186)

DEXTER099

Další z řady filmu co nejspíš vznikl tak,že se sešla parta herců na dovolené a zavolala Camerona Crowe,kterého poprosila ,aby napsal rádoby vtipný ,místy romantický a někdy pseudo dramatický scénář.Přece jen se na té Havaji už asi nudili tak z toho chtěli dostat nějaký ten další milion navíc.Film opravdu o ničem a přesto s hodně známými tvářemi.Jiné vysvětlení snad opravdu není.Na tohle jít do kina tak si drbu hlavu dlouho a těch 170 kč by mi bylo opravdu líto.Za mě celkově 30% a dvě hvězdy. ()

lamps

Film, který začne opravdu fungovat až v posledních 15 minutách, v nichž je obsažena jednak jeho nejvtipnější (nebo vlastně jediná vtipná) scéna s uječeným Alecem Baldwinem, ale hlavně pomalu začíná směřovat k něčemu, co se dá označit za jeho charakteristický rukopis, ať už myšlenkový, tvůrčí nebo žánrový. Bohužel, vše vyjma oněch závěrečných uvolněných minut představuje těžko uvěřitelný filmový patvar, který vyloženě hledá svou tvář, je žánrově roztříštěný a ve všech svých motivech a dialozích natolik nevýrazný a někdy i otravný, až jsem nevěřil vlastním očím i uším, že opravdu sleduji projekt od tvůrce We Bought a Zoo. Herci samozřejmě nemají s výjimkou Emmy Stone co hrát, přestože zachraňují, co mohou, a nedokážu si vybavit jiný případ, kdy by vizuální atraktivita dějového prostředí zůstala tak moc nevyužita - ono je to ale tentokrát příhodné v podstatě pro celý film.... 40% ()

campix

To je tak, když člověk hledá nenáročnou a příjemnou letní komedii zasazenou do příjemného prostředí s kvalitně vyhlížejícím obsazením a také režisérem, který již svou kvalitu dávno prokázal. O to větší je pak zklamání, když volba padne na film jako je Aloha. Naprosto hvězdné obsazení mě natolik zaslepilo, že jsem věnoval 1h45m svého života této kolosální kravině. Příběh radši snad nebudu ani komentovat. Herecké výkony byly opravdu velkým rozčarováním a dialogy mezi postavami snad nemohly být více umělé a nesmyslné. Nevím jestli jsem v poslední době viděl něco tak špatného. Nebo více zkažený film se slušným potenciálem. Závěrečná záchrana světa už byl jenom hřebíček do rakve. K příštímu Crowovi budu přistupovat hodně obezřetně. ()

Shakers

Ježkovi voči, kam som sa to zas dostal. Podla hereckého obsadenia a známeho mena na režisérskej stoličke, ktoré ja, vlastne ani nepoznám, som si myslel, že to bude fajn film. A nedopadlo to najlepšie, pretože som myslel. To tak väčšinou býva keď ja myslím. Ale k filmu. Je nudný, nezaujímavý, pomalý, nezáživný ale prvotriedne obsadený. Moc ma to síce nebavilo, ale ani neviem prečo som to dopozeral do konca. Podla žánru si poviete fajn a herci vás raz dva presvedčia, ale romantiku som tam moc nenašiel. Ak tam bola mal som potom špatne naladené rádiové vlny. Komédiu v tom nehľadajte už vôbec, pretože každý sa tu len vážne tvári a mám pocit, že ani nevedia prečo. A na záver o dobrodružstvo ani nezakopnete, keď sa to odohráva na jednom ostrove a poväčšine v jednom dome, kde žijú ľudia, ktorý vyzerajú, že moc dobrodružstva v krvi nemajú. Zhrnutie. Nepozerajte to a dajte si radšej niečo iné s vyššie uvedenými menami. A keď už to budete pozerať, nejaké drobnosti sú aj za titulkami. 50% - 2* ()

Jara.Cimrman.jr

Od chvíle, kdy zbrojní magnáti disponují větším kapitálem než státní rozpočty, to se světovým mírem směřuje do kopru. Protentokrát je tady naštěstí kulhavý veterán Brian, který pro dvě smutné oči dokáže i satelit roztočit, ale kdo nás zachrání příště? Asi nikdo a tak si užívejme prvoligové obsazení, ukecaného nemluvu Woodyho, jedinečně nadávajícího generála Dixona či nekontrolovaně přeslazený konec. Není to sice žádný havajský zázrak, ale já jsem v tom pohodový průměr celkem bez potíží našel. ()

• Filmovanie snímky prebiehalo na havajskom ostrove Oahu, kde sa nachádza hlavné mesto Honolulu a tiež vojenská základňa amerického námorníctva Pearl Harbor. (MikaelSVK)
  • Film je možné nájsť aj pod viacerými alternatívnymi názvami, ako napr. Deep Tiki, Hawaii, Untitled Cameron Crowe Project, Welcome Back či Volcano Romance. (MikaelSVK)