Tajemství smrti slečny Neznámé

• Velká Británie The Autopsy of Jane Doe (více)

Otec a syn, oba koroneři, jsou vtaženi do komplexní záhady, v níž mají za úkol identifikovat mrtvolu mladé ženy, která měla očividně hodně temné tajemství. (Filmbox)

Videa (5)

Recenze (562)

Fr

,,TI, KTEŘÍ PŘEŽILI, SE JÍ ZBAVILI A POHŘBILI JI CO NEJDÁL“...“ /// Holka s postavou, co dávno vyšla z módy, dělá chlapcům na pitevně prekérku. Patologický (filmový) puzzle se dvěma živejma (aspoň chvíli), sklízí chválu hlavně díky nápadu a jednoduchýmu provedení. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, že holka, která se může na pitevním stole vyprstit, není normální. 2.) Nevím, proč mám na noze zvoneček. 3.) Thx za titule „Kasparov88“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ** ()

verbal

No, já se v té Janě moc pitvat nebudu. Čerstvý vítr od Velkých Britů sem prostě překvapivě zavál svěží puch formaldehydu a otevřených těl, přičemž Lovec trolů ukázal, jak se dá s jednou strnule nahou kundou a dvěma herci strávit originální, zábavná a inventivní noc na patologii při kuchání ježibaby. ()

H34D

Dost dobrý námět a od počátku intenzivní atmosféra dává vzniknout celkem originálnímu a lehce hororovému napínáku, ale bohužel děj se v poslední třetině ubere směrem, který připomíná spíš nevyžádaný připínák rovnou mezi půlky. Čím víc film ustupuje z realističnosti směrem k fantasy, tím stupidněji působí a tím nelogičtěji se v něm postavy chovají. Jinak fajn. 6/10 ()

salahadin

SPOILERY! SPOILERY! BEZ NICH TO NEPŮJDE. Pramáti Johna Doe ze Se7en je pěkná baba - a než mě začnete označovat jakožto nekrofila a vyhodíte mě z toplistu, mrkněte nejprve na film. Vážení, sám jsem si otestoval, jak důležité je čísti žánrové zařazení filmu, v tomto případě horor / mysteriózní / thriller. Já blbec totiž čekal napínavou detektivku, kde budou dva pitvaři odhalovat příčinu a totožnost smrti neznámé dívky a kriminalisté rozjedou dramatické pátrání po vrahovi. Prdlačky! Film totiž nastoupil po chvilce slibného rozjezdu na jinou kolej a vedl mě přes zámek hrůzy do cílové stanice, kde jsem fakt vystoupit nechtěl. Sorry jako, jak by řekl guru Všehomíra, tenhle film by byl originální v době, kdy byla kinematografie a kinematofilie v plénkách. V roce 2016 je to diluviální ještěr z kreseb Zdeňka Buriana. Asi chyběly prachy... scénář nikdo napsat nemohl, protože se zašlo do Archivu Žánrových klišé, Haloweenská 13/B, Londýn nad Temží, a tam se za libru vyhrabaly ty nejvyvařenější hororové nudle, co jen znáte (lekačky, zvonečky, výtahy, přítelkyně, elektřina, problematika otvírání a zavírání dveřních otvorů apod.!!!). Nakonec mi z toho vyšel hororový cover Jumanji - prostě ji dopitvej a pak.......víc neprozradím. ()

pornogrind

The Autopsy of Jane Doe - právě tenhle snímek dostal tu čest a otevírá tak mou novou ( hororovou ) sezónu 2017. Před puštěním jsem si nečetl zdejší komentáře takže jsem o filmu zhola nic nevěděl. Malým vodítkem byl jen název filmu. A já věděl, že se bude pitvat. A to mi k puštění stačilo. Popravdě jsem čekal něco jinýho než mi bylo naservírováno, ale i tak není výsledek zas až tak špatnej. O čemž hovoří i zdejší hodnocení. Já osobně si myslím, že film přišel se zájímavým námětem, ale svýho potenciálu absolutně nedokázal využít. Film nenudí, místy nabídne i hustější atmosféru a nějakou tu nefunkční lekačku. Herci jsou ucházející. Vše kazí odbitej konec, kterej tenhle film v mých očích posílá do průměru. ()

Zajímavosti (17)

• Keď je Emma (Ophelia Lovibond) v chodbe pred márnicou, má na sebe čierne silónky, ale keď vojde do márnice, už ich na sebe nemá. (Pat.Ko)
  • Film byl natočen v Londýně ve Velké Británii. (Tygrys)
  • Olwen Catherine Kelly trávila zhruba 5 týdnů natáčení pouze v nehybné ležící poloze. Tuto úlohu zvládla díky józe a meditacím, kterým se věnuje. Jak uvedla v jednom z rozhovorů, ämusela se občas uvést do nehybného tranzu, aby přestala vnímat děj natáčení kolem ní“. (Jessica_Biel)