Ve skvěle obsazené komedii o vánočních svátcích sledujeme členy širší rodiny, kteří se snaží tradičně sejít, aby společně oslavili svátky. (Freeman Ent.)

Videa (27)

Recenze (156)

Lacike

Prvá polovica dosť pripomína Lásku nebeskú tým, že sledujeme osudy viacerých postáv počas Vianočných sviatkov, ktoré na prvý pohľad so sebou príliš nesúvisia. Kvality Lásky Nebeskej to nedosahuje, ale na rozdiel od nudných vykrádačiek Garryho Marshalla, ktoré natočil na sklonku kariéry, v tomto filme fungujú vzťahy medzi postavami a bol som zvedavý na vyústenie u každého z nich. V druhej polovici filmu sa ukáže, že všetky postavy sú členmi jednej rodiny a zídu sa pri Štedrovečernom stole, čo prekvapivo nevyústi k dokonale sladké objímanie a cukrovanie z ktorého by vám zabehlo, ale celkom originálne to vyeskaluje v hádku v ktorej sa naplno prejavia konflikty medzi jednotlivými členmi rodiny. To bolo celkom originálne a také pravdivejšie ako to zvykne byť v skutočnom živote. Minimálne u mňa to tak funguje. Počas sviatkov dokonalá pretvárka jak sa všetci nasilu snažia byť šťastný a po večery si každý konečne ide do svojej vlastnej izby. Nakoniec sa tento film ale predsalen pokúsi o pozitívne záver a zázračne sa všetci pomeria. Rozprávkový záver, ale je to natočené a zahrané tak dobre, že som ho s radosťou prijal. Z jednotlivých príbehov ma najviac bavila romantika medzi párom, ktorý sa práve zoznámil. A na neskutočne nádhernú Oliviu Wilde sa fakt dobre pozerá. Takže som rád, že som vďaka snahe o doplnenie filmografie Alana Arkina našiel tento malý klenot. A že ostatným príliš nesadol ma vôbec netrápi. Ich problém. Normálne filmy bez tony CGI už asi ľudia neprijmú. 8/10. ()

jarmik

Film, který jen velice špatně kopíruje filmy kopírující Lásku nebeskou. K té se to ani nepřiblížilo, protože to nebylo, na komedii, ani vtipné (zasmál jsem se párkrát, ale není to ono, když si řeknete "Konečně nějaká trochu vtipná hláška"), ani romantické (ne, že se lidi začnou nechutně líbat a říkat klišé, to nestačí). Navíc byl příšerný i soundtrack, jedna strašná píseň dokonce hrála celá dvakrát. Nejhorší ze všeho však byl totálně tempo a plynulost degradující vypravěč, jehož identitu odhalíte až na konci a buďte si jisti, že tato scéna, zejména, když se nad tím zamyslíte, tomu všemu (a především celému závěru) nasadí korunu! Dvě hvězdy... za co? Jedna za některé dobré herce a jedna za pár slušných scén a dialogů. ()

Lachtaan

Pestré obsazení mě nalákalo ve vskutku nic neříkajícím traileru. Amandu mám rád (nemůžu se dočkat druhého Mamma Mia!), Olivii také, a proto jsem zpětně nechápal, že se vyskytly nominace (a pokud si pamatuju nakonec i proměněné) na Zlaté maliny. Musím uznat, že jsem se těšil na klasický vánoční film, od kterého nelze nic extrémního očekávat, ale v druhé polovině to byla pekelná nuda o jakýchsi rodinných nesrovnalostech. Napodruhé bych se už uzíval. ()

LEGACY

Po přežití uplynulého pracovního týdne se na Cranborne oslavuje. Vánočnímu kouzlu už pomalu podléhám a každoročně mu dopomáhám výběrem vánoční filmové nabídky. Ze Santavy dílničky mi letos po pásu přijel první film a já musím konstatovat, že jsem byl do Cooperova rodinného kruhu vtažen a s chutí mou vlastní jsem sledoval životní kličkování každičkého člena rodiny. Olivia má šarmu a takové té jemné ženskosti, při které se muži zakoktávají, na rozdávání a přes fakt, že je to slaďák, který originalitou asi moc nehýří. mě tyto filmy s vánočními koledami, teplými huňatými svetry, jmelím a pořádnou rodinou vždy zahřejí u srdce i v ty nejmrazivější dny. Jsou zase Vánoce, snad se každá rodina sejde aspoň na tento jeden magický večer. ()

Hunt

To je fakt smutný a pokud nechcete zanevřít na romantické filmy s vánoční tématikou, tomuto snímků se vyhněte. Prázdné debaty, nezajímavé situace a zcela špatné situace, do toho protivný komentáře nějakého imaginárního průvodce...dokoukat celý film byl opravdu problém - chtěl jsem to vzdát minimálně 6x, neskutečně a nekonečně dlouhé trápení ...takhle opravdu ne! ()

Zajímavosti (8)

• Celosvětová premiéra proběhla 4. listopadu 2015 na filmovém festivalu v Austinu. (BMW12)