Série(2) / Epizody(16)

Bývalá rytířka Jedi Ahsoka Tano zjišťuje, že zranitelné galaxii hrozí nové nebezpečí. (Disney+)

Videa (6)

Trailer 6

Recenze (180)

-bad-mad-wolf-

Jestli má být Filoni považovaný za spasitele SW kvůli tomu, že píše mizerné scénáře, tak to potěškoště. Na druhou stranu, čemu se divit u člověka, který svou éru začal stvořením tak obskurní sračky, jakou byl pilotní film Klonových válek. Chudák Ahsoka! Tenhle seriál totiž má dobré postavy a zajímavé konflikty v rámci zavedených SW pravidel, taky má úžasný soundtrack a efekty, ale dál už nic moc. Jako blesk z čistého nebe přijde jen pátá epizoda, jejíž završení s purrgily vyvolává masivní porci fascinace, úžasu a dojetí z něčeho až mystického - téhle jedinečné chvíli se seriálu ovšem už nepovede znovu byť jen přiblížit. První série je vesměs plastikový produkt s odstředěnou duší, jehož prázdnota se dá "omluvit" snad jen tím, že bude pokračovat dalšími deseti sériemi s obsahem pro série tři. Win-win jak sviňa, fakt - ale rád se nechám překvapit. RIP, Ray. ()

Karlas

Ahsoka Tano je určitě úžasná postava Star Wars, ale jak hodnotit SW seriál, kdy v posledních dvou dílech začnete nějak podvědomě fandit zlu? Negativní postavy jsou mnohem charizmatičtější a mají dokonalý náboj, zatímco parta intergalaktických hipíků v čele s perským princem budí spíše pubertální dojem… Že by jen generační kolize? Zamýšlím se nad tím, proč obdivuji Mandaloriana a Boba Fetta, zatímco Obi-Wan Kenobi s Ahsokou mne zanechávají s pozdviženým obočím… Závěrem musím říci, že pojetí Star Wars očima Dave Filoniho je báječné a držím mu palce v další tvorbě. Jo, Mary Elizabeth Winstead má hezký zadeček ;-)! ()

bartias

Pomalý rozjezd, ne úplně napínavý příběh okořeněný pravidelnými skvělými momenty a předvídatelná pointa na konec. A trpká pachuť  z toho, že neschopní hrdinové vlastně nic nedokázali. Obavy, že sólo show dospělé Ahsoky poslouží „jen” jako volné hrané pokračování skvělého animovaného seriálu Povstalci byly přehnané. Ve skutečnosti se Ahsoka stala otrokem jediného cíle: dostat grand admirála Thrawna zpátky na scénu jako nového zásadního zloducha nových Hvězdných válek. 7/10 ()

Mrkvič

Hodně jediovských soubojů s nezajímavými postavami. Opravdu pro fandy animovaných seriálů ze světa Star wars může být Ashoka svatým obrázkem, ale pro mě to je naskočení do desáté řady seriálu, kde jsou z mého pohledu nezajímavé postavy. Možná, až se v nějakém filmu/seriálu sejdou všechny ty postavy Mandalorian, Ashoka a další. ()

fabecc1222

Několikrát resiscutovaná, a viditelně nesmrtelná postava Ahsoky se po Xté vrací ve svém vlastním seriálu, který je vlastně o všem okolo, jen ne o Ahsoce. Předně je hlavně nepřiznanou pátou řadou Povstalcou. Ono řekněmě si to na rovinu, všechny ty SW seriály pod hlavičkou Disney jsou vlastně jeden seriál, protože jejich provázanost je obrovská a pro plné pochopení je nutné odsledovat úplně vše. I díky tomu tak první řada (protože se nic moc nevysvětlí, tak je jasné, že bude další, nebo se to zas vyřeší někde jinde...) působí jako malá část celku, u kterého je už teď jasné, že bude postupně gradovat do velkolepého Filoniho filmu. Mnohými blahořečené, mnohými nenáviděné Volume opět hraje vizuálně důležitou součást, a mě už teda všechny ty arénové souboje a digitální pozadí začínají lézt na nervy. Kde však nelze nic vytknout, tak to je casting postav z Povstalců protože takovéto povedené převedení postav z animáků do hrané podoby jsme tu už dlouho neměli. ()

Zajímavosti (58)

• Clancy Brown si zopakoval svou roli jako guvernér Ryder Azadi, kterého daboval již ve Star Wars Povstalci (od r. 2014). Ze zmíněného seriálu je i mladý senátor Jai Kell, který se poprvé potkal s Ezrou na Imperiální akademii, aby se následně přidal k Povstání a působil jako buňka na Lothalu. (Veskoslav)
  • Vták, ktorý je s Ahsokou Tano, sa volá Morai. Morai bola slúžka Dcéry, ktorú môžeme vidieť v seriáli Star Wars: Klonové války (2008–2020). (Bukysh)
  • „Fulcrum“ bylo kódové označení pro agenta Aliance během Občanské války. Pod tímto jménem se jako první „schovávala“ Ahsoka Tano (Rosario Dawson). Následně pak bylo používáno i pro další agenty Aliance (agent Kallus). Původní označení Fulcrum bylo užíváno pro osobní kanál generála Anakina Skywalkera během Klonových válek (od r. 2008). (Veskoslav)