Reklama

Reklama

Když se Jay (Jason Segel) a Annie (Cameron Diaz) poprvé poznali, byly jejich vzájemné city opravdu velice silné – ale o deset let a dvě děti později by jejich láska potřebovala poněkud povzbudit. Aby obnovili svou vášeň, rozhodnou se – protože proč ne? - natočit si video, ve kterém během nepřerušeného tříhodinového natáčení vyzkoušejí všechny pozice z knihy o sexu. Zdá se to jako skvělý nápad – než zjistí, že jejich nejsoukromější nahrávka už jaksi není soukromá. V sázce je jejich pověst a velice dobře si uvědomují, že stačí jediné kliknutí a budou obnaženi před celým světem – a to doslova. A přestože je výsledkem jejich honby ve snaze získat zpátky svou nahrávku noc, na kterou ani jeden z nich nikdy nezapomene, zjišťují, že jejich video může světu odhalit mnohem více, než vůbec tušili. (Falcon)

(více)

Videa (11)

Trailer 1

Recenze (440)

peiton 

všechny recenze uživatele

Rozmýšľam čo prinútilo starnúcu Cameron Diaz k takémuto úpadku a napadá ma myšlienka či už nie je pre ňu príliš neskoro ukazovať svoj holý zadok v takejto infantilnej zábave akou snímok rozhodne je.Hlavná pointa a síce vymazať home video plné sexu,môže byť miestami sranda,ale nie u mňa.Klasická plytká americká zábava pri ktorej hrozí odumieranie mozgových buniek.Odporúčam,ale len s Rizikom. ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Mezi námi, vkusnými a rozumnými lidmi, se bohužel pořád najde spousta kokotů, co jsou schopni vypružit pětadvacet litrů za mobil, který umí némlich to samé, ne-li míň, jako telefon za deset. Ten levnější k tomu bývá vesměs i rychlejší, daleko hezčí, kompatibilnější a dokonce si do něj člověk může sám nahrát i mnoho roztomile zcizených, pěkně drahých aplikací, aniž by jej výrobce přístroje někam naprášil a ten vergl mu bloknul. A proč se vlastně dobrovolně chovají tak „rentabilně“? Inu, je to v devadesáti procentech případů zejména proto, aby je komunita kokotů neprohlásila za ještě větší kokoty a nevyobcovala, protože nesdělují co hodinu své statusy do nevkusného, nahryznutého jabka. Ale svůj k svému, chce-li být někdo za každou cenu kokotem, proč mu to nedopřát, že? Navíc si díky jejich kokotismu může Štefan Práce klidně dovolit přistavět k hrobce krytý bazén se solárkem. Nevím proč, ale moc mu nezávidím. Těch patnáct litrů rozdílu však má jeden velmi nepříjemný marginální efekt! To nahnilé padanče bezdůvodně enormně bohatne a může si pak dovolit točit zhýrale nákladné dvouhodinové reklamy natolik pičoidní, že nad nimi musí nutně zaplakat i certifikovaný debil. Nic netušící soudný telefonista, který je aut, protože si spočítal, že když si koupí naprosto skvělý, rychlejší a krásnější mobil jiného výrobce, bude na něj sice komunita kokotů shlížet spatra, ale zato mu zbyde nějakých patnáct papírů na pořízení přízně žen, popřípadě mužů, si to pak bezelstně pustí s tím, že se jedná o nějakou sexy taškařici. Načež je mu do xichtu brutálně naservírována ultratrapná píár kokotmédie neomalených zkurvenců, u níž má co dělat, aby si nehodil kosu na své šestipalcové Hátecéčko. Ultimativní svinstvo, které vřele doporučuji výhradně majitelům iOS a jejich kokotímu klubíku. ()

Reklama

Torision 

všechny recenze uživatele

Aktuálně mám smartphone od čínský firmy Huawei a jsem s ním děsně nespokojenej. Kromě toho, že se seká a baterie nevydrží, je celkově dost pomalej. Můj další rozhodně od Huawei nebude. A nebude to ani iPhone, jak by si tvůrci týhle hodinu a půl dlouhý reklamy na Apple přáli. Jako mně product placement v zásadě nevadí. Ať jsou ve filmech klidně záběry na to, jak akční hrdina pije na baru lahváč Heineken nebo si trosečník hraje na opuštěným ostrově s míčem Wilson, pokud to není nijak rušivé, tak prosím. Ale tady je slovo iPad použitý snad 6x za minutu, maximálně občas řízlý slovíčkem iCloud nebo dalším záběrem na notebook s ukousnutým jablkem. Ježiš, to mě tak sralo. A tenhle výplach je téměř jediný, co jsem si ze zhlídnutí tohodle "filmu" odnesl. Pak si pamatuju možná tak, jak šňupe Cameron Diaz kokain a scénu s Jackem Blackem, která byla snad nejtrapnější s ním kdy natočená. Unfunny romantic comedy/commercial ()

TeeAge 

všechny recenze uživatele

|| Scenár: Kate Angelo, Jason Segel, Nicholas Stoller | Hudba: Michael Andrews | Distribúcia: Columbia Pictures | Štúdio: Media Rights Capital, Lstar Capital, Escape Artists | Rozpočet: 40 miliónov $ | Tržby: 126,1 milióna $ | Ocenenia: - || Takže v prvom rade: Čo na tom stálo 40 mega? Zadruhé: Prečo sa to tvári ako 95 minútová reklama na iPad, keď Apple nie je sponzorom filmu? 2 hviezdy len preto, pretože v pasáži, kde je naháňačka so psom, som sa dusil smiechom. A inak trpel 75 minút. 30% | FullHD, THX, EN DTS | ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Desítky americkej a patetickejch sraček tady maj mnohem větší hodnocení a vy opět takovou pohodovku vodmrdáte na 47%, to už si vážně děláte snad prdel.Začátek mě nijak zvlášť neoslovil, ale příjemně to ubíhalo a to dokonce i přes fakt, že nemám rád ani Segela, ani Diazovou.Film schazuje pár dialogů a to hlavně to blití o lásce na konci a ten malej mrož co je vydírá, ale ta pasáž v baráku Roba Lowa...to je masakr.Strašně dlouho jsem se tak nezasmál a to i přesto, že se mi příčí ubližování zvířatům, tak ten fajt s vlčákem byl prostě náhul a Rob Lowe byl úžasnej magor.Patetického kýče minimum a i když je to celý předvídatelný a klišovitý jako hrom, byla to sranda, která si 47% nezaslouží ani náhodou, to tady by spíš pár lidí zase potřebovalo pořádně nakopat do prdele.60%. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (10)

  • Jelikož bylo pro film s názvem Sex Tape složité zajistit lokaci pro natáčení, byl používán pracovní název  Basic Math. (Nathanielmon)
  • Telefónne číslo volajúceho je zobrazené ako 310-760-7511 namiesto zvyčajnej predvoľby 555. (Crybaby)

Reklama

Reklama