Poslední recenze (130)
Uteč (2017)
Chvála za rozvinutí konceptu proto-hororu. Funny Games na hlavu. Všichni víme, co přijde, není potřeba to vidět, zcela stačí to s nadsázkou zahodit. Obdobně jako Bílá stuha o nacismu, Get out jde do hlubin kolonialismu.
Klam (2021)
Podivný úkaz, zejména v tom, že v roce 2021 se jedná o velice anachronickou záležitost. Tím nemyslím jenom absurdní "českou stopu", která je mimochodem vrcholní komedií: sofistikovaní francouzští intelektuálové vs. slití mafiáni a děvky z Toho Divokého Východu. A přitom se to samozřejmě až tolik neliší.... a jako divačka, tak nějak doufám, že si snímek celou dobu z postav tak nějak nadneseně utahuje, poněvadž jeho etarovina působí jako slepá skvrna v pohledu milující manželky na zestárlého seladona, co své tragikomické zahýbání ani neumí moc dobře zakecat. Co koho po tom.... jenže pak - co mě potom, že se tento páreček postav se bere smrtelně vážně (a snaží se přidat Kafkovým povídkám pseudo-erotické kouzlo, páč to v tý Praze tak zkrátka mááme.)
Život po Jangovi (2021)
Prekvapivo pekné, prechádzky lesom a spomienkami prekladané prípravou čaju. Po Yangovi, po živote, po láske, o skromných stretnutiach a podivnom pôvode.