Poslední recenze (540)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Je to o parník lepší než Godzilla vs Kong. Přesto těch 114 minut mě připadalo jako nekonečných. Nudil jsem se i ve většině akčních scén. Hlavně scény s Godzillou. Asi před 20 lety bych si to užil. Dnes už chci více. Nějaký příběh, emoce ... 4/10
Neviditelné zlo (2024)
Tohle bych si nechal v kině ujít ač to mám gratis. Přítelkyně měla chuť přijít do kina ... A nakonec jsem moc netrpěl. Čekal jsem to daleko horší. Když nebudu brát závěr celkem se to dalo vydržet. 5/10
Gump - jsme dvojka (2024)
Přijde mi, že Filip Rožek vůbec nevěděl jak pojmout druhý díl při psaní scénáře. Nakonec se vydal tím nejlacinějším možným způsobem. A vůbec se tedy nedivím, že mu stačilo na napsání knihy 18 dní. Ač jsem jí nečetl věřím, že film dopadl o fous lépe. I, když i na těch 90 minut mi přišel celkem dlouhý. Přesto si jsem přesvědčen, že si to najde diváky co se dojmou a budou odcházet z kina spokojeni. Za mě hodně odřených 6/10.
Poslední deníček (100)
Listopad v kině
1.11. Ennio 10/10
2.11. Vražda v Londýně 5/10
4.11. Hranice lásky 7/10
7.11. El Boemo 8/10
17.11. Menu 5/10
25.11. Fabelmanovi 9/10
26.11. Vánoční příběh 7/10
29.11. Svatý pavouk 8/10