Poslední recenze (295)
Kým kohút nezaspieva (1972)
"Najväčším nepriateľom Slovákov sú Slováci."
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Absolútne dokonalý, inteligentný a neuveriteľne nadčasový skvost, v ktorom ani jedna minúta nie je zbytočná a ktorého posolstvo je ešte aj v dnešnej dobe stále aktuálne. 90 minút čistej scenáristickej geniality... Wau.
Opičí muž (2024)
"One small ember can burn down everything." _____________ Špičkovo natočená a zbesilá akčná jazda, ktorá ani na minútu nenudí a v každom jej zábere je vidno lásku a vášeň pre remeslo! Dev Patel sa so svojim prvým (a pevne dúfam, že nie posledným) režírovaným filmom predviedol hádam v tom najlepšom možnom svetle a naservíroval nám perfektne krvavú a svojim spôsobom realistickú dávku akcie a cesty za pomstou. Meirova geniálna kamera tiež odviedla brutálny kus roboty a Monkey Manovi dodala dychberúcu dynamiku, bez ktorej by tento film jednoducho nefungoval. Niektorým nemusí sadnúť prostý a priamočiary príbeh, ale aj ten do tohto celku podľa mňa výborne zapadá (asi jedinú väčšiu výhradu mám len ku flashbackom, ktoré dej občas zvláštnym spôsobom brzdili)... Monkey Manovi dávam 8,5 úderov do hlavy z 10, určite odporúčam!
Poslední deníček (7)
TOP 5 SERIÁLOV 2023
1. The Bear - 2. séria (10/10)
2. Blue Eye Samurai (10/10)
3. Ted Lasso - 3. séria (9,5/10)
4. Scavengers Reign (8/10)
5. The Walking Dead: Daryl Dixon / The Last of Us - 1. séria (8/10)
Čo by som chcel dobehnúť: The Fall of the House of Usher, Succession, Loki, Barry