Late Night with the Devil

• Kanada Late Night with the Devil (více)

Přímý televizní přenos v roce 1977 se strašlivě zvrtne a vypustí zlo do obývacích pokojů národa. (JasonCZ)

Recenze (90)

Nejde o žádný převratný horor, který by šokoval násilím či byl děsivý, ale body si získává za svůj originální koncept ( a pak že to nejde!) a za svou odlišnost- rozhodně film, který se nedá s ničím jiným srovnat. Film si diváka dokáže získat už od začátku uměle vykonstruované Talk Show, která je zkrátka zábavná a jakmile to dostane hororový Kick, tak je to taky fajn. Líbilo se mi věrné 70tkové Retro, herecké výkony všech zúčastněných ( Dastmalchian snad poprvé září) a slušná atmosféra. V závěru je to překvapivě i slušně brutální a dojde na jeden zajímavý Twist. Takže ikdyž nejde o žánrovku, která by měla atakovat přední příčky hororové topky, tak jde rozhodně o film, který by se měl podpořit za to, že je fresh a jiný. Paranormální jevy trochu jinak. 75% ()

Fr

„…PRÝ JE TO NEJVĚTŠÍ PŘENOS OD PŘISTÁNÍ NA MĚSÍCI…“ Zajímavý… sledujeme televizní pořad, ve kterým se pomalu (ale jistě) dostává ke slovu Ďábel. Dobrej nápad, a přestože tyhle věci „v přímým přenosu“ moc nemusím, nenudím se. Sice se ani nebojím, ale určitě se to vidět dá…    /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Kdysi dávno byl natočen podobný film… „Ghostwatch“ (1992). 2.) Bratři Cairnesové se inspirovali nejen „nočními šou“, ale také hororovými filmy - The Howling (1981) a Vymítač ďábla (1973). 3.) Thx za titule „Libor Sup“ a „sheffield358“. ///                         PŘÍBĚH  ****  HUMOR  ne  AKCE  ne  NAPĚTÍ  * ()

Arsenal83

Zaujalo a dlho ma to držalo. Skvelá atmosféra tých sedemdesiatych rokov, úplne človek cíti na koži tú dobu, no záverečných 15 minút ma dosť sklamalo. A vlastne horor to je len dvomi scénkami a aj tie boli zrejme natočené umelou inteligenciou, ako sa páni "režiséri" priznali. Za chvíľu si budeme každý horory točiť doma sám a bude po celebritách. ()

darkrobyk

Zpočátku mě příliš nebavilo sledovat bulvární noční show, kde se nezajímavě tlachá, než mi došlo, že se jedná o satiru na konzum. Celá ta zábava je totiž tak přesvědčivá, že v satiru se postupně promění. Samozřejmě člověk stále čeká, kdy se dostaví démon, což tak trochu zvyšuje napětí, zejména po blicím výstupu. Žánrová záliba v pohanském božstvu přinesla jméno Abraxas, který ale nakonec za sebe poslal nějakého nižšího démona, co má v češtině komické jméno pro nešiky - Vrták. Přesto jsem to po většinu doby viděl na 3*, ale poslední čtvrtina za to stála. Jasně, v důsledku byla ještě brakovější než celá noční show, ale zajímalo by mě, kdo ji neočekával. Červi fajn, masakr taky. Rozhodně si nemyslím, že by to bylo pro mainstreamového diváka, z něhož si film utahuje. Naopak, nadšené publikum bych viděl v menšině. A popravdě jsem si myslel, že to natočili Kanaďani, co maj divné filmy rádi, tudíž před Australany lehce smekám. ()

RUSSELL

Po první festivalové projekci jsem byl z filmu dost v rozpacích, a i když mi druhé zhlédnutí o půl roku později leccos vyjasnilo, stále jsem trochu na vážkách, co si o počinu bratří Cairnesových myslet. Mám problém s nedotažeností stanoveného konceptu found footage v podobě původního vysílání s prostřihy do té doby nezveřejněných záběrů ze zákulisního dění, které ten koncept rozbíjí nejvíc. Late Night with the Devil si bere hodně z legendárního Ghostwatch, který však svůj koncept dotáhl k dokonalosti a ční tak na špici tohoto marginálního subžánru. Nicméně všechny problémy a rušivé elementy sice zanechávají určitou pachuť, ale ve výsledku nedokáží přebít silné stránky filmu, díky kterým mile rád přimhouřím obě oči a dám palec nahoru. David Dastmalchian zde podává svůj životní výkon a myslím si, že za tuhle roli musí být obrovsky vděčný, protože tolik prostoru předvést své herecké schopnosti doposud ve své kariéře nedostal. Skvěle fungují i všechny vedlejší postavy, ačkoliv jde v několika případech o karikatury, které spíš podkopávají stanovený koncept, ale takového Carmichaela Haiga (výborný Ian Bliss) si nejde nezamilovat. Late Night with the Devil si určitě v budoucnu rád pustím znovu – jde totiž o neotřelý přírůstek do žánrové kinematografie, který jsem pro jeho vrcholnou zábavnost, úderný temporytmus a stylové retro pojetí přijal i se všemi neduhy. ()

Zajímavosti (10)

• Úvodná čiernobiela sekvencia je inšpirovaná šokovým dokumentárnym filmom z 80. rokov Americké vraždy (1981). (Arsenal83)
  • Film sa natáčal v Melbourne v Austrálii. (Arsenal83)
  • Slávny hororový spisovateľ Stephen King tento film pochválil: "Je úplne skvelý. Nemohol som z neho spustiť oči. Vaše pocity sa môžu líšiť, ale ak máte príležitosť, odporúčam vám, aby ste si film pozreli." (Arsenal83)