Lahodná komedie Jerryho Seinfelda z časů, kdy všichni snídali cereálie s mlékem. Kvůli úplně novému druhu pečiva se ale dvě velké společnosti pustily do líté bitvy. (Netflix)

Recenze (26)

BOURQUE

Základ príbehu, ktorý pravdepodobne obsahuje aj true-based prvky, nie je zlý. Ale výsledok prvého režisérskeho pokusu herca Jerryho Seinfelda bohužiaľ patrí do kategórie podpriemer. Omáčka, atmosféra a prostredie by mali byť omnoho pompéznejšie, napakované dobrými a zaujímavými postavami, nehovoriac o dialógoch – chýba tomu predstavivosť na úrovni Wesa Andersona či Tima Burtona.. P.S.: Peter Dinklage vo svojej krátkej vedľajšej roli nesklamal. Osobné hodnotenie: 63% (**) ()

Bakllazaan

Ja si myslim, ze kdyby tahle vec vysla pred dvaceti lety, tak ji budou lidi srovnat s chujovinami jako Blby a blbejsi. Holt jsme ale ke vsemu v posledni dobe kriticti, takze ani bezproblemovou komedii si dneska nikdo neuzije, pokud k ni nema teple příjemné vzpomínky z dětsví. Realně 4, ale na truc dávám pět. ()

Olík

Inteligentní snídaňová komedie s obsazením a produkcí, kterou by mohl lecjaký blockbuster závidět. Trochu mi to připomínalo časy, kdy se kolem Mela Brookse motali Marty Feldman, Gene Wilder nebo třeba Dom DeLuise. Jenom ta poleva opravdu chyběla, protože některé věci dokáží pochopit pouze fanoušci výstupů pana režiséroscénáristy. ()

rikitiki

Zábavná retrokomedie, která si něžně střílí z americké popkultury, způsobu života i dějin. Dělá to lehce a je vidět, že se všichni bavili. Stejně jako divák, pokud přijme hru a taky pokud se nebojí, že film je prošpikován narážkami, z nichž mnohé nemusí pochytit, ale jiné zase ano. A tak se Kubánská krize, drogová mafie i studená válka stanou bojem o nákup cukru, dobývání vesmíru soupeřením dvou společností na výrobu cukrovinek, a pohřeb může skončit jako obří snídaně. Proč ne? Je to absurdní a vtipné. Skoro bych si tipla, že se Seinfeld inspiroval 30 let starou komedií Záskok od Cohenů. SHRNUTÍ: Výroba ovesných vloček je hra jen pro drsné chlapy (A Melissa McCarthy k tomu dodává: Ehm…). ()

rowdys

Ja som sa teda výborne bavil, pretože je tu všetko - konverzačný seinfeldovský humor, slapstickový akčný humor, inteligentný referenčný humor, absurdný Naked Gun humor, skečový SNL humor, asi cca pol miliardy popkultúrnych narážok na 50s, 60s aj súčasnosť, na ktoré ale treba mať americana rozhľad (Cronkite, Carson, Hoffa, Kennedy, Oswald, five families, Vietnam, kubánska kriza, IBM, Mercury Seven...). Vrcholom Unfrosted je ale bohovské cameo Dona a Rogera, ako keby od konca Mad Men ani neuplynula dekáda. Aktuálne prebiehajúci bojkot Kellogg's v USA filmu dáva extra komediálny presah. Jediné čo tomu cukríkovému paťdesiatkovému vizuálu chýbalo bol technicolor, pretože ten kryštáľový digitál bol na dobovú atmosféru neprirodzene uhladený. ()

• Film je voľne založený na skutočnom príbehu o vytvorení toustovacieho pečiva Pop-Tarts. (Arsenal83)