Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ve válkou proti Evropě zpustošeném post-apokalyptickém společenství budoucnosti zvaném Eurasie je planeta zdevastována účinkem nukleárních, biologických a chemických zbraní. Genetik Dr. Azuma (Akira Terao), který je sponzorován protřelou korporací, vyvine techniku zvanou "neo-buňka", schopnou regenerace těla lidské bytosti. Při snaze oživit svého syna, jenž padl při posledních bojích, nastane nečekaná nehoda v laboratoři, která ho nejen oživí ale navíc z něj udělá bájného bojovníka CASSHERN. Mezitím je na výrobní lince vytvářena nová rasa mutantů zvaných Neo-lidé, kteří se po krátké době rozhodnou vyhladit lidskou rasu a vybudovat svůj nový vlastní svět. Otázkou tak zůstává, ke které straně se CASSHERN rozhodne přidat. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (224)

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Neskutečná japonská filosoficko-akčně pojatá řežba z daleké budoucnosti. Fantasy film, který velmi připomíná japonské videohry typu Final Fantasy a podobně. Živí herci se zde pohybují v dokonale nakresleném a vizuálně propracovaném světě, podobně jako v 300. Ovšem tady šli Japonci trochu jiným směrem a použili mnohem komixovější, ale také propracovanější, techniky, kdy chvílemi jen člověk žasne před vizuální stránkou, světy, které žijí vlastním životem. V tom celém je zasazen souboj více stran, z nichž žádná není úplný tyran a žádná ani úplná oběť, přesně jak jsme z mnoha japonských filmů zvyklí. Jasně definovaný hrdina filmu zde není. Akční scény nejdou slovy popsat, někdy to člověku připadne už trochu moc a má dojem, že se dívá na kreslený komix, ale přesto je to úžasné. Toto japonské akční fantasy drama všem doporučuji, zejména shlédnout na kvalitní LCD/plasmě či dataprojektoru. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Tsunami originality a audiovizuální hodokvas. Ovšem té originality je tolik až je to přeplácané, že i dort Pejska a Kočičky je proti tomu pochoutka z minima ingrediencí. I to nápadité vizuálno se přejí rychleji než višně v čokoládě a tak ani zajímavé dílčí myšlenky (popřípadě celé pasáže) nedokázaly udržet pozornost po celou přestřelenou stopáž. Dlouho jsem byl z celého pojetí na vážkách, zda je to mysleno vážně či ne. Jasno jsem měl až po monologu hlavního záporáka o nenávisti. Něco tak strašného nejde vymyslet, natož zrealizovat. Tady to tvůrci dokázali a vzniklo snad vůbec to nejhorší co jsem ve filmu kdy slyšel. Tím hůř, že je to myšleno vážně. Navíc Kiriya musí bezmezně milovat Čapkovu tvorbu, protože jsou zde narvané fragmenty z Bílé nemoci, Matky, RUR, Války s mloky, Krakatitu i Továrny na Absolutno. A přitom nic z toho. Jen zmatek nad zmatek. Méně je někdy více. O Casshernu to platí tolikrát, kolik je v něm změn stylu. ()

Reklama

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Uff.. Tak tohle bylo z mého hlediska zatím největší a zároveň nejhorší japonská šílenost! Dosti chválený zde vizuál mi přišel otřesný ! Film vypadá jako videohra, kterou jsem hrával před 10 lety tuším s názvem Kontra.. Samý levný digitál, počítačové efekty.. Vše působí staře, omšele.. GRR ještě teď mě štípou a pálí oči z toho vizuálu.. Tohle mě bohužél minulo obrovským obloukém.. 141 MINUT UTRPENÍ! Dávám 2* za originalitu a že jsem to úspěšně dokoukal do konce bez jakékoli újmy na zdraví. ()

ripo 

všechny recenze uživatele

Niečo nepredstaviteľne pomotané, bez ladu a skladu, bez myšlienky, bez deja, s idiotskými zábermi a s hereckými výkonmi na úrovni dedinského ochotníckeho divadla. Nebudem vás od toho odhovárať, ale keď budete mať nutkanie po desiatich minútach odísť od filmu, poslúchnite svoju intuíciu a netrýznite ho ďalšie dve hodiny ... 1 * ()

Expendable 

všechny recenze uživatele

Film mě bohužel vůbec neuchvátil, vizuálně je to sice pěkné a snaží se to diváka zatáhnout do děje a působit na jeho pocity, ale děj je velmi rozvláčný a plný fleshbacků ve kterých jsem se po chvilce strácel. Navíc těch 140 minut bylo strašně moc, film by byl lepší kdyby měl o půlhodinku méně. Tato stopáž byla až moc dlouhá. Víc jak 2* nemůžu dát. ()

Galerie (57)

Zajímavosti (6)

  • Překlad německého textu nacházejícího se nad průchodem do domu doktora Kozuki (Fumiyo Kohinata), zní: "Na památku mé zesnulé ženy". (Conspi)
  • Stejně jako byl režisér, dle vlastních slov, při tvorbě vizuálního konceptu snímku ovlivněn Shakespearovým Hamletem, dle vlastních slov mu stejně dobře posloužila i ruská avantgarda. To je etapa ve vývoji moderního umění, které je poslední vývojovou fází novodobého umění. (Conspi)
  • Titulní skladba "Dareka no Negai ga Kanau Koro" byla napsána a odzpívána bývalou režisérovou manželkou Hikaru Utada. (Conspi)

Reklama

Reklama