Poslední recenze (4 216)
Abigail (2024)
Duo Olpin a Gillet z Radio SIlence doručili opět jejich osvědčený recept. Proč měnit, něco co funguje. Máme tu partu zlodějů, kteří unesou malou holčičku a mají za úkol ji hlídat 24 hodin v obrovském sídle, jenže co se zdá jako snadná práce je brzy bude stát životy- netuší totiž čí dcera je Abigail. Velmi sympatický cásting ( oceňuji originální seznámení s postavami,kde Melissa Barrera pomocí detailů odhadne každého jak Sherlock), velký překvápko je Kevin Durand, který je velmi vtipnou vložkou celého filmu a potěší i Dan Stevens. FIlm má velmi rychlý spád, hezký vizuál, hlášky fungují, je to slušně napínavé, v závěru potěší i pár zvratů a je to taky slušně krvavé ( Jak je barák vymalován krví od střechy po sklep, tak evil nemůže být nasranéj) FInální výbuch byl doslova Gore Epic!!! Škoda, že nefunguje moc atmosféra a některé pravidla upírů se tu mění jak se to líbí zrovna scénaři, ale nevadí je to parádní jízda, kterou tvůrci slibovali tak ji i doručili. Dost možná nejlepší Upířina posledních let ?? and if you doubt about it. Give me better choice. ! 8/10.
Bílý lotos - Série 1 (2021) (série)
To čím je the Bear pro kuchyň je Bílý Lotos pro hotely. Oboje je za mne z oboru, takže rozhodně jde o záležitost, která je mi velmi blízká, navíc se to celé odehrává na Hawai a je to hezky exotické. Je to však spíš drama než komedie, byť některé černohumorné vtípky zde jsou a zabaví. Herecká sestava je super / Souboj hollywoodských koziček Daddario/Sweeney oku lahodící, ředitel byl mega šílený, potěší zvraty i hezky vyhrocené vztahy na všech stranách a kdo je nakonec v té Rakvi jsem opravdu nečekal. Čekal jsem sice bizárnější výběr postav, přece jen z hotelu vím, že tam člověk narazí na všelijaké podivíny a tihle oproti realitě byli ještě ok a mohli více poukázat na stížnosti hostů, ale jinak jsem spoko, utíká to velmi fajn. 75%
12.12: The Day (2023)
Nejchválenější film minulého roku z Jížní Koreje je za mnou a pro Koreu jde o velmi zásadní historické dílo. V letech 1979 byly v Soulu velmi krušné časy, kde po atentátu na prezidenta byl proveden Coup D’état, kde různé vojenské frakce bojují o moc nad Korejským státem a je to hutná atmosféricko-politická válečná pecka, která strhne i diváka neobeznámeného. Jsou tu 2 top herci na obou stranách barikády, kde Hwang Jung-Min hraje hajzla, který chce převzít moc nad státem a Jung- Woo sung klaďas, který mu chce v tom zabránit. Nejsem velký fanoušek politických Thrillerů, ale tady je tak zlověstná a nepříjemná atmoška protkaná celým filmem, kde se napětí stupňuje a neskutečně to graduje, že jsem téměř nedýchal. Top řemeslo, top herci, top dialogy, top atmosféra a došlo i na nějakou akci ( té však není moc) a všechny ty intriky a boj o moc je tu podán velmi věrohodně. Děsivá a šílená noc 12.12 1979, kde konec je docela k nasrání. 8/10.
Poslední deníček (34)
Breaking BAD/SAD News.
Rok 2024 teda nezačal nejlépe. Je tu konec jedné velké Éry. Z ničeho nic začal nečekaný boj mezi mnou a Goliášem a Goliáš vyhrál. To vyústilo k faktu, že se Facebook rozhodl odebrat naší milovanou hororovou stránku Horror N3rds, na které jsem pracoval s Rollmanem 10 let, dosáhla 11 tisíc fanoušků, byly tam roky dřiny i fanouškovského zápalu a troufám si říct, že patřila k nejlepším hororovým stránkám na celém Facebooku v ČR/SK ( Ikdyž jsem svým hodnocením občas některé štval :D ), ale tomu je teď bohužel konec. Stál jsem si za názorem, že za to nikdy nechci žádné finanční ohodnocení ani placené reklamy, dělal jsem to pro sebe a pro lidi zdarma ve svém volném čase, ale ani to nestačí facebooku na slitování. Někdo z Lionsgate nás nahlásil za porušení autorských práv ( podotýkám, že šlo o trailer k filmu Boy Kills the World, který jsem nahrával tak půl roku zpět!! ( po menším investigativním pátrání jsem zjistil, že 3 dny zpátky k tomu filmu Lionsgate zakoupil práva a ten stejný den odebrali stránku. Náhoda? Osud?Karma? a facebook teda nekompromisně bez žádného slitování zakročil smrtící ranou. Jsem v šoku. Zůstala už jen skupina Hororová komunita by EvilPhoEniX.